تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818585637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«موشک پوتین» با یک ضربه کشوری را نابود می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: «موشک پوتین» با یک ضربه کشوری را نابود می‌کند
آزمایش‌های موشکی اخیر ارتش روسیه که با نظارت رئیس‌جمهوری این کشور انجام شد، واکنش‌هایی را به همراه داشته است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایلنا به نقل از اسکای‌نیوز، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه، روز گذشته به عنوان فرمانده کل قوای مسلح روسیه، فرمان آزمایش چهار موشک قاره‌پیما را صادر و بر شلیک آنها نیز نظارت کرد. این اقدام با واکنش‌ها و انتقادهای بین‌المللی همراه شده است.


روزنامه «ایندپندنت» گزارش داد، موشک هسته‌ای «ساتان ۲»، که به‌دستور پوتین و توسط ارتش روسیه به‌صورت آزمایشی شلیک شد، قابلیت مجهز شدن به ۱۲ کلاهک هسته‌ای را دارد و می‌‌تواند فقط با یک ضربه یک کشور را نابود کند.  


خبرگزاری‌ها به نقل از بیانیه وزارت دفاع روسیه گزارش دادند که آزمایش موشکی ارتش روسیه در روز پنجشنبه همچنین شامل موشک‌های بالستیکی بود که از هوا، زمین و دریا شلیک می‌شوند.


طبق بیانیه وزارت دفاع روسیه، سه موشک از موشک‌های یادشده قادر به حمل کلاهک هسته‌ای بودند و موشک دیگر از نوع «توپول بوده» که پس از طی هزاران کیلومتر به مقصدی در شبه‌جزیره «کامچاتکا» اصابت کرده است.




۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن