تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818652765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت نکته‌ای که باید پیش از تجربه Gran Turismo Sport بدانید


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

تنها یک ماه تا عرضه رسمی بازی Gran Turismo Sport در تاریخ 17 اکتبر (25 مهرماه) باقی مانده است اما با این وجود اطلاعات زیادی از ویژگی‌های جذاب این بازی هنوز منتشر نشده است. در ادامه این مقاله که براساس اطلاعات رسمی بازی در PlayStation Blog است، سعی داریم که ویژگی‌هایی از این عنوان را به شما معرفی کنیم که احتمال دارد تا قبل از این از وجود آنها بی‌خبر بوده باشید. عنوان Gran Turismo اولین‌بار با هدف خلق تجربه‌ای متفاوت برای دوستداران سبک اتومبیل‌رانی ساخته شد و تاکنون با وجود گذشت 20 سال از ساخت اولین قسمت این سری بازی همچنان موارد جذابی برای ارائه به علاقه‌مندان این سبک دارد. فارغ از اینکه تجربه بازی از این سری بازی را داشته باشید یا برای اولین‌بار قصد تجربه این عنوان را دارید. در ادامه 8 مورد از مهم‌ترین مواردی را که قبل از شروع تجربه این بازی لازم است بدانید را برای شما تهیه کرده‌ایم.  

خود را برای مسابقه در بخش کمپین آماده کنید بخش کمپین GT Sport این امکان را برای بازیکنان فراهم می‌کند که قبل از حضور در مسابقات آنلاین، به کمک چهار بخش مختلف و با ویدیوهای آموزشی مهارت‌‌ رانندگی خود را ارتقا بخشند. هر کدام از این بخش‌ها نکته‌ای کلیدی در ارتقا مهارت بازیکن در رقابت با سایرین دارد. بخش Driving School یا آموزشگاه رانندگی: تمام موارد از ساده‌ترین نکات تا پیشرفته‌ترین تکنیک‌های مسابقه را به بازیکنان خواهد آموخت. بازیکن پس از فراگیری این فنون در سطح حرفه‌ای قرار خواهد گرفت. بخش Mission Challenge یا مراحل چالش‌برانگیز: مسابقات و چالش‌های‌ به یادماندنی برای بازیکن فراهم می‌کند. هر مرحله با داشتن گزینه "رتبه دوستان" به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مهارت دوستان خود را به چالش بکشند. بخش Circuit Experience یا مسابقات دوره‌ای: برای بازیکنان چالش‌برانگیزترین مسیرهای مسابقه را فراهم کرده است. با پایان رساندن این بخش بازیکنان می‌توانند اطمینان داشته باشد که به اندازه یک راننده حرفه‌ای مهارت دارند. بخش Racing Etiquettes یا علائم رانندگی: بازیکنان با پرچم‌ها، علائم و پرتکل‌های امنیتی آشنایی لازم را پیدا می‌کنند. نتیجه این آموزش، برگزاری مسابقات در نهایت احترام و عدالت برای تمامی بازیکنان خواهد بود. با فراگرفتن این مهارت‌ها و ارتقا آن‌ها، اتومبیل‌هایی با کلاس مسابقه‌ای متفاوت به‌عنوان جایزه دریافت می‌کنید. همچنین با در اختیار داشتن این اتومبیل‌ها می‌توانید گاراژ خود را شخصی‌سازی کنید.

  اولین بازی ریسینگ تاریخ که زیر نظر FIA است عنوان GT Sport برای اولین‌بار در بین بازی‌های ویدیویی این افتخار را دارد که توسط فدراسیون جهانی مسابقات اتومبیل‌رانی (FIA) نظارت می‌شود؛ سازمانی که پیش از این نیز وظیفه نظارت بر بسیاری از مسابقات در سراسر جهان را برعهده داشته است. اکنون بخش آنلاین مسابقات GT Sport تحت نظارت و قوانین سازمان FIA و سرپرستی مستقیم آقای "چارلی وایتینگ" (Charlie Whiting) برگزار می‌شوند. برای اطمینان از عادلانه بودن مسابقات، کاربران نیاز به ارتباط اینترنتی در هنگام تجربه اکثریت قابلیت‌های بازی را دارند. البته این مورد به معنای لزوم استفاده از اکانت PS Plus نیست و تنها در بخش چندنفره نیاز به این نوع حساب است. کاربران همچنین می‌توانند بخش‌های Arcade Mode، بخش مسابقات تک‌نفره و دو نفره را به‌صورت افلاین تجربه کنند.

  مسابقات منصفانه خواهند بود – برگزاری مسابقات پیشرفته هیچ چیز بدتر از این نیست که در ابتدای حضور در مسابقات آنلاین، خود را در کنار بهترین رانندگان این بازی بیابید. خوشبختانه توسعه‌دهندگان عنوان GT Sport از این موضوع آگاه هستند و به همین دلیل با بهبود سیستم برگزاری مسابقات آنلاین اطمینان حاصل خواهند کرد که رانندگان با سطح و مهارت مشابه در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. پس در هنگام آغاز تجربه‌ی این عنوان در مقابل رانندگانی با سطح مهارت مشابه با خودتان قرار خواهید گرفت و به مرور با ارتقا مهارتتان با رانندگان سطح بالاتری به رقابت خواهید پرداخت. سیستم برگزاری مسابقات آنلاین سه نکته را در نظر خواهد داشت: -  Driver Level: رابطه مستقیمی با XP دارد و به مرور افزایش می‌یابد. - Sportsmanship Rating: شاید بتوان این مورد را اخلاق ورزشی خواند. این بازی به رانندگانی که با رعایت قوانین و اخلاق حرفه‌ای به مسابقه می‌پردازند، آنها را با دادن امتیاز مثبت تشویق می‌کند. این امتیازها نمرات منفی تا مثبت را شامل می‌شوند. - Driver Rating: که با کسب افتخار افزایش می‌یابد. نمره آن بین E تا A متغیر خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که امتیاز پایین Sportsmanship می‌تواند موجب جلوگیری از کسب امتیاز بالاتر در این بخش شود.

  با روش خود بازی کنید - شخصی‌سازی اتومبیل آیا قصد دارید اتومبیل خود را برای مسابقه در جاده‌ی آسفالت، خاکی و یا حتی Drift آماده کنید؟ خبر خوب برای شما این است که در بخش Garage می‌توانید لاستیک‌ها، سیستم تعلیق، آیرودینامیک، سیستم انتقال نیرو، نسبت قدرت به وزن و به‌طور کلی هر آنچه را بخواهید را تنظیم کنید. البته این تنها راه شخصی‌سازی خودرو در عنوان GT Sport نخواهد بود. در این عنوان به ازای هر مایل رانندگی به شما امتیاز تعلق می‌گیرد. با این نوع امتیازها در بخش Mileage Exghnage می‌توانید گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی خودرو و یا آواتار خود بدست آورید. همچنین با امتیازهای بدست آمده از مسابقات درون بازی (یا امتیاز پیش‌خرید بازی) می‌توانید اتومبیل‌های جدید خریداری کنید. دانلود با کیفیت FULL HD 60FPS  بخش عکاسی Scape مرزهای تکنولوژی و خلاقیت را درنوردیده است دیگر شاهد بخش عکاسی قدیمی در عنوان GT Sports نخواهیم بود. بخش The Scapes این عنوان از نو طراحی شده است و اکنون به پشتیبانی از HDR و تکنیک‌های جدید پردازش تصویری همراه شده است. به‌بیان دقیق‌تر، این بخش اکنون جزییات واقعی هر مکان را دارا می‌‌باشد و به عبارتی با استفاده از این بخش می‌توانید از خودرو مورد علاقه خود در بیش از 100 مکان واقعی عکاسی کنید. با دیدن ویدیو بالا بهتر متوجه این موضوع خواهید شد.

  آنگونه که می‌خواهید رانندگی کنید با هوش مصنوعی ارتقا یافته، حتی رانندگان تازه‌وارد هم می‌توانند با بهترین اتومبیل‌ها رانندگی کنند. بخش کمکی رانندگی با بالاترین سطح تنظیمات، از کنترل فرمان تا سیستم ترمز و حتی کنترل احساسات خودرو را برعهده می‌گیرد. رانندگان حرفه‌ای می‌توانند تمامی این گزینه‌ها را غیرفعال کنند و رانندگی واقع‌گرایانه را تجربه کنند. مسابقات آنلاین نیز هر دو نوع رانندگی واقعی و رانندگی با سیستم کمکی را دربر می‌گیرد تا بازیکنان با هر سطح و از سرتاسر جهان بتوانند به رقابت با یکدیگر بپردازند.

  تجربه واقعی‌تر با استفاده از PlayStation VR آیا انتظار تجربه بهتری از این عنوان را دارید؟ پس خود را به PlayStation VR مجهز کنید، چرا که عنوان GT Sport با ارائه ویژگی Arcade Mode سعی دارد تجربه متفاوتی برای شما رقم بزند. در این حالت شما می‌توانید به تنهایی در مقابل هوش مصنوعی (یک در مقابل یک) و با در اختیار داشتن بیش از 135 اتومبیل مدرن و 27 اتومبیل کلاسیک در پیست‌های ژاپن تا جاده‌های مرزی مکزیک و آمریکا به رقابت بپردازید.

  با دقت بنگرید... استدیو Polyphony Digital برای بهره‌گیری از تمام توان کنسول‌های PlayStation 4 و PlayStation 4 Pro تجهزات تصویربردازی کاملا جدیدی توسعه داده است تا اطمینان حاصل کنند که در حالت HDR اتومبیل‌ها در محیط بازی به همان زیبایی خواهند بود که در دنیای واقعی هستند. معنی این حرف‌ها چیست؟ خب بگذارید با شما صادقانه سخن بگوییم. تکنولوژی در صنعت گیم چندان که باید در شبیه‌سازی دقیق نیست. در گذشته این تفاوت بسیار آشکار بود اما اکنون با تلاش توسعه‌دهندگان این تفاوت کم‌رنگ گشته است. برای نمونه ویدئو زیر را تماشا کنید: دانلود با کیفیت FULL HD 60FPS بدون شک Gran Turismo Sport یکی از نوآورانه‌ترین بازی‌های اتوموبیل‌رانی تاریخ است که می‌تواند گیمر-راننده‌های حرفه‌ای را با گیم‌پلی شبیه‌سازگونه خود راضی کند. Gran Turismo Sport در تاریخ سه شنبه 25 مهر 96 بصورت انحصاری برای PlayStation 4 (با پشتیبانی اختصاصی از PS4 Pro و PSVR) منتشر خواهد شد.



27 شهريور 1396





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن