واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: SSS_HHH_OOO05-05-2008, 11:28 PMسلام. من یه چندتا تصویر ساده در راستای پیشرفت رندر ایجاد کردم.:31: میخواستم با مواد مختلف امتحان کنم. برای همین یه ماده چوب یه فلز یه شیشه و ماده بدنه ماشین رو تو این صحنه قرار دادم. کیفیت رندرها پایینه. چون وقت رندر نداشتم. البته یه ایراد بزرگی که هست اینه که یادم رفت سایه یکی از نورها رو روشن کن و تو کیفیت کار تاثیر گذاشت. صبح ساعت 7: http://i31.tinypic.com/npoowz.jpg هوای ابری: http://i32.tinypic.com/20iw80m.jpg عصر: http://i25.tinypic.com/2e3pv93.jpg شب با نور آباژور: http://i28.tinypic.com/2i1l1k9.jpg شب با نوری که از در وارد اتاق میشه: http://i32.tinypic.com/21cwhm9.jpg و شب با نور لامپ: http://i25.tinypic.com/24qpp9i.jpg *MASTER*05-05-2008, 11:32 PMعالیه خیلی طبیعی در آوردی. gladiator group05-05-2008, 11:54 PMصبح ساعت 7: خوبه شده هوای ابری: واسه من نشون نمیده!!! عصر: خوبه شب با نور آباژور: همچچینی خوب نشده!! شب با نوری که از در وارد اتاق میشه: بد شده شب با نور لامپ: خوبه بیشترشون خوب شدن ولی Real نشدن. Real ترینشون همون زمان عصر هست. در کل رندها خوب هستن واقعا!!! اگه میشه بگو واسه همین اندازه ای که گذاشتی چه قدر زمان رندر شده. b 3dnet06-05-2008, 12:16 AMخیلی قشنگ شدن همشون عالین من میدونی با کدومشون خیلی حال کردم شب با نوری که از در میاد. SSS_HHH_OOO06-05-2008, 12:16 AMعالیه خیلی طبیعی در آوردی. ممنون......... SSS_HHH_OOO06-05-2008, 12:18 AMخوبه شده واسه من نشون نمیده!!! خوبه همچچینی خوب نشده!! بد شده خوبه بیشترشون خوب شدن ولی Real نشدن. Real ترینشون همون زمان عصر هست. در کل رندها خوب هستن واقعا!!! اگه میشه بگو واسه همین اندازه ای که گذاشتی چه قدر زمان رندر شده. ممنون دوست من که نظر دادی. حق با شماست زیاد طبیعی نشده. برای هر کار حدودا 7 یا 8 دقیقه رندر طول کشید. SSS_HHH_OOO06-05-2008, 12:19 AMخیلی قشنگ شدن همشون عالین من میدونی با کدومشون خیلی حال کردم شب با نوری که از در میاد. ممنون. شما همیشه به من روحیه میدی.... M600i06-05-2008, 12:35 AMمیشه بگی چطوری مثلا هوای ابری رو نشون میدی خودت ذهنی تنظیم میکنی یا.... MAX X06-05-2008, 01:17 AMخیلی خوب شده - آفرین عزیز اگه وقتشو داری یه آموش هم بزار كه ما بیشتر استفاده كنیم:20: موفق باشی Dark Kingdom06-05-2008, 02:48 AMایول خیلی قشنگ شده :10: SSS_HHH_OOO06-05-2008, 11:39 AMمیشه بگی چطوری مثلا هوای ابری رو نشون میدی خودت ذهنی تنظیم میکنی یا.... من چندتا عکس از حالات مختلف از اینترنت گرفتم و اونا رو بررسی کردم. و با یه مقدار سعی و خطا ساختم. ممنون دوست من نظر دادی. خیلی خوب شده - آفرین عزیز اگه وقتشو داری یه آموش هم بزار كه ما بیشتر استفاده كنیم:20: موفق باشی آموزش رندر گذاشتم. فقط جهت نور و رنگشون مهمه که حتما میذارم. ایول خیلی قشنگ شده :10: ممنون دوست عزیز. SSS_HHH_OOO06-05-2008, 12:32 PMاین آموزشی که میذارم کلی رو بدست آوردنش وقت گذاشتم. مطمئن باشید بدردتون میخوره. اول این فایل رو دانلود کنید بعد شروع به آزمایش نور پردازی کنید. با یه مقدار سعی و خطا کارتون درست میشه. !!!! برای مشاهده محتوا ، لطفا ثبت نام کنید / وارد شوید !!!! قبل از شروع بگم که همه نور هایی که من استفاده کردم نورهای فتومتریک بودن و برای Daylight از mr Sun و mr Sky استفاده کردم. اگه با موتور رندر دیگه ای کار میکنید، از نور های همون موتور رندر استفاده کنید. برای شبیه سازی هوای ابری کافیه نور سفید از پنجره ها وارد اتاق بشن که سایه های نرمی دارن. شدت نور باید کم باشه. http://i27.tinypic.com/vwxrx1.jpg برای نور روز که داخل اتاق میافته اول برای هر پنجره نور پرکننده میذارید. نور های پرکننده باید سایه های نرم داشته باشند. و رنگشون باید آبی خیلی خیلی کمرنگ باشه تا نوری که بر اثر برخورد به جو و همچنین سطح زمین بازتاب میشه و همه جا رو روشن میشکنه شبیه سازی کنه. بعد برای شبیه سازی خورشید در 3ds max از Daylight استفاده میکنید و ساعت روز و جهت شمال رو تنظیم میکنید. وقتی شما ساعت روز رو تنظیم میکنید 3ds max به طور خودکار رنگ نور رو متناسب با زمان تغییر میده. ولی شدت رو تغییر نمیده. برای همین باید شدت نور رو در ساعات مختلف در قسمت Sunlight تنظیم کنید. اگه میخوایید اتاق روشن داشته باشید باید انرژی نور رو زیاد کنید. این کار باعث میشه نور های غیر مستقیمی که از بازتاب سطح ایجاد میشن شدت بیشتری داشته باشند و در عین حال تغییری در شدت نوری که از بیرون وارد اتاق شده نداره. http://i28.tinypic.com/3329z88.jpg این پست رو کامل تر میکنم. الان دیرم شده. hadi66506-05-2008, 02:56 PMعالیه پسر ، خیلی خوب بود ایده ی جالبی هم بود رندرت خیلی پیشرفت کرده ها آفرین hrgh206-05-2008, 04:43 PMایول خیلی خوب شدند کار جالبی انجام دادی SSS_HHH_OOO06-05-2008, 06:50 PMعالیه پسر ، خیلی خوب بود ایده ی جالبی هم بود رندرت خیلی پیشرفت کرده ها آفرین ممنون. حالا کدوم ایده؟؟؟ ایول خیلی خوب شدند کار جالبی انجام دادی لطف داری شما... titane.boy.max06-05-2008, 07:28 PMبازم گل كاشتي ولي اون كه هواي ايريه از كجاش بفهميم كه هواي ابريه؟ حس رو منتقل نميكنه دركل آليه SSS_HHH_OOO07-05-2008, 12:48 AMبازم گل كاشتي ولي اون كه هواي ايريه از كجاش بفهميم كه هواي ابريه؟ حس رو منتقل نميكنه دركل آليه لطف داری... اون هوا ابریه یه مقدار باید سایه هاش پررنگ بشه. حالا به نظرت چه چیزایی کم داره؟؟ یعنی اگه چجوریش کنم بهتر میشه؟؟؟ titane.boy.max08-05-2008, 12:19 PMلطف داری... اون هوا ابریه یه مقدار باید سایه هاش پررنگ بشه. حالا به نظرت چه چیزایی کم داره؟؟ یعنی اگه چجوریش کنم بهتر میشه؟؟؟ ببين به نظر من بايد يه bitmap رو توي shadowmap درست گفتم؟بي خيال منظورم توي daylight system هستش اونجا گرفتي كجا رو ميگم؟؟ خلاصه يه عكس بزار اونجا در ضمن عكست بايد خاكستري باشه با لكه هاي ابر مانند يه طوري كه وقتي نور رو مستقيم بتابوني داخل يه نور ضغيف مثل هواي ابري درست بشه:19: SSS_HHH_OOO08-05-2008, 01:38 PMببين به نظر من بايد يه bitmap رو توي shadowmap درست گفتم؟بي خيال منظورم توي daylight system هستش اونجا گرفتي كجا رو ميگم؟؟ خلاصه يه عكس بزار اونجا در ضمن عكست بايد خاكستري باشه با لكه هاي ابر مانند يه طوري كه وقتي نور رو مستقيم بتابوني داخل يه نور ضغيف مثل هواي ابري درست بشه:19: آره فکر خوبیه. فکر کنم طرح Noise هم مناسب باشه. Farzad.wow09-05-2008, 07:12 PMنه خیلی خوبه ایول SSS_HHH_OOO09-05-2008, 07:46 PMممنون. لطف داری. سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5137]