تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 6 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818636715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص۱۰۰ میلیارد تومان کشور به ارتقای شاخص توسعه کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر نیوز:
اختصاص۱۰۰ میلیارد تومان کشور به ارتقای شاخص توسعه کردستان

سنندج - رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کردستان گفت: درلایحه بودجه کل کشور ردیفی باعنوان ارتقای شاخص های توسعه این استان بامبلغ ۱۰۰میلیاردتومان اختصاص یافته است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان؛ بهرام نصراللهی زاده در نشستی که با حضور مدیران کل برخی دستگاه های دولتی و فرمانداران شهرستان های تابعه استان در سنندج برگزار شد، با اشاره به شکاف توسعه ای موجود میان استان کردستان با برخی استان های مرکزی ایران، گفت: این توسعه نیافتگی در یک روند تاریخی حادث شده است اما خوشبختانه امروز همه عزم ها برای جبران این شکاف تاریخی جزم شده است.
وی عنوان کرد: در حوزه های زیرساختی قدم های خوب و مثبتی برداشته شده است که نتایج آن در سالیان آینده برای مردم استان بیشتر ملموس خواهد بود .
وی اظهارداشت: امید بستن به بودجه عمومی کشور به تنهایی درد چندانی از این توسعه نیافتگی را دوا نمی کند و ما معتقدیم که منتظر ماندن برای ابلاغ برنامه های توسعه استانی از سوی مرکز، تنها هدر دادن زمان است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ادامه داد: بی شک مجموعه ای محدود نمی توانند برای توسعه یک کشور ۸۰ میلیونی برنامه ریزی کنند بلکه برنامه ها و طرح های استانی باید توسط صاحبنظران و مدیران محلی متناسب با ظرفیت ها و قابلیت های هر منطقه تدوین و توسط مرکز حمایت و اجرایی شوند.
نصراللهی زاده گفت: توسعه کردستان به یک دغدغه ملی تبدیل شده است و امروز کل حاکمیت خود را در مقابل عدم توسعه متوازن در کشور و ضرورت توجه ویژه به استان هایی مثل کردستان مسئول می داند .
وی بیان کرد: کمیته برنامه ریزی شهرستان ها باید نگرش های بین بخشی در شهرستان ها ایجاد کنند و شناسنامه توسعه بخشی و شهرستانی را تدوین کنند زیرا محورهای توسعه شهرستانها متفاوت است .
وی عنوان کرد: در حوزه ...
[ مشاهده متن کامل اختصاص۱۰۰ میلیارد تومان کشور به ارتقای شاخص توسعه کردستان در خبرگزاری مهر ]اخبار پیشنهادی:


پنجشنبه ، ۲۵خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر نیوز]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن