تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797093402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال آینده پشت نوبتی های سازمان بهزیستی مستمری می گیرند


واضح آرشیو وب فارسی:گیل نگاه:

گیل نگاه: مراسم ضیافت افطاری با حضور جمعی از خیرین استان، کودکان خانه های شبانه روزی و کارکنان سازمان بهزیستی در تالار شاندیز برگزار شد.مراسم ضیافت افطاری با حضور مهندس جعفرزاده ، مدیر کل بهزیستی گیلان، مدیر کل بنیاد شهید، جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان، جمعی از خیرین استان، جمعی از کودکان خانه های شبانه روزی و کارکنان سازمان بهزیستی در تالار شاندیز برگزار شد.

مدیر کل بهزیستی گیلان در ابتدای مراسم گفت:  تکالیف زیادی برای خدمت به جامعه هدف به گردن ما نهاده شده مخصوصاٌ درطی برنامه ششم توسعه با توجه به ماده ۳۹و۷۹ مصوب مجلس شورای اسلامی، مستمری مددجویان ما افزایش پیداکرده است. انشاءالله سال آینده باتوجه به سخنان رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور، پشت نوبتی های سازمان نیز بتوانند مستمری دریافت کنند.  البته این عزیزان هم اکنون نیز از کمک های موردی وکمک توانبخشی استفاده می کنند.او گفت: اتفاق مثبتی که درماده ۷۵ برنامه ششم توسعه اتفاق مثبتی که خواهد افتاد این است که با توجه پیشگیری از معلولیتها وآگاهسازی، دیگر شاهد خانواده های دارای چند معلولیتی نخواهیم بود. یکی دیگر از موارد پیشگیری از آسیبها، مشاوره ژنتیک می باشد که درماده ۸۰ برنامه ششم توسعه برنامه ریزی شده برای کاهش تعداد کودکان کار و همچنین آسیب های اجتماعی با الویت کاهش سوی مصرف مواد و همچنین توسعه مراکز  اورژانس اجتماعی، طبق مصوب مجلس تمام شهرهای بالای ۵۰ هزارنفر مراکز اورژانس اجتماعی دائر خواهد شد. و مهم تر اینکه، تحکیم بنیان خانواده وآموزش های پیش از ازدواج نیز درموارد قانونی مختلف اشاره شده است.با موفقیت دربرنامه ششم توسعه تحول بسیار شگرفی در خصوص اهداف سازمان بهزیستی برای جامعه ایجاد خواهد شد.در ادامه دکتر پارسی گفت: ما موظفیم در خصوص معلولین و توانمندیهایشان درجامعه تغییر نگرش ایجاد کنیم تا مردم بپذیریند معلولین درعرصه های مختلف زندگی اعم از: ( علمی – فرهنگی – هنری وکارآفرینی ) توانمندی لازم را دارند. همچنین درخصوص مشارکتهای مردمی نیز در قانون برنامه توسعه ششم تاکید شده که بایستی ارتباط خود را با خیرین بر پایه اعتماد استوار سازیم .به نحوی که اطمینان پیدا کنند، کمک های مردمی که به بهزیستی ارائه می شود، با توجه با نیت آنها به جامعه هدف اختصاص داده خواهد شد. تلاشهای زیادی نیز در این خصوص انجام شده است.

در ادامه جعفر زاده نماینده محترم رشت در مجلس شورای اسلامی گفتند: من به صورت ویژه از همه متولیان و دست اندرکاران حوزه بهزیستی تشکر می کنم من شهادت می دهم که مجموعه بهزیستی در حال حاضر در اوج کار خدمات رسانی خود قراردارد. با مدیریت دلسوز آقای دکتر پارسی مرتب این گام ها به جلو برداشته می شود.او گفت: سازمان بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید و امورایثارگران جایی نیست که کسی با دلش َآنجا کار نکند. اگرمربیان بهزیستی امروز موفق هستند، اگرکارمندان بهزیستی امروز موفق هستند و توانستند یک رابطه خوبی بامجموعه بهزیستی وجامعه هدفشان فراهم کنند بخاطر آن الفت و علاقه ای است که درآنها وجود دارد.تشکر می کنم از همه دست اندرکاران حوزه بهزیستی، بالاخص از برادر بسیار خوب و پرتلاش، دلسوز ، مهربان و ساعی ، جناب آقای دکتر پارسی و همچنین تشکر ویژه ای دارم از تمام خیرینی که در این سالن حضور بهم رساندند.







 
۲۰ خرداد ۱۳۹۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: گیل نگاه]
[مشاهده در: www.gilnegah.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن