تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819082302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرم و حریم رضوی باید یک آستان تلقی شود/توجه به محرومان در کانون سیره رضوی است


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین:
حرم و حریم رضوی باید یک آستان تلقی شود/"توجه به محرومان" در کانون سیره رضوی است

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه حرم و حریم باید یک آستان تلقی شده و فرهنگ میزبانی نسبت به زائران تقویت شود، گفت: آن چنان باید عمل شود که گویا فضای حرم و حریم یک فضا است، ایران اسلامی باید آهنگش، آهنگ آموزه های منور رضوی باشد.
به گزارش « نسیم آنلاین »، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی امشب در مراسم خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران براساس قرآن و آیات دین است و کارگزاران نسبت به این نظام مقدس شکرگزار هستند. در این اجتماع عظیم، خادمان سوگوار شهادت ثامن الحجج(ع) هستند، امام رضا(ع) در دل یکایک این خادمان قرار داشته و آن ها حضور در این مضجع نورانی را به هر مسئله دیگری ترجیح می دهند.
وی بیان کرد: این خادمان بعضاً 20، 30 و 50 سال روی ویلچر هستند و به عشق سلام به این مضجع نورانی در این حرم منور حاضر می شوند، خادمان مخلصی که نه فقط از مشهدالرضا بلکه از سراسر کشور عشق خدمت دارند و گردهم آمده اند تا عرض تسلیت کنند.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: این آستان مقدس و این مضجع نورانی و ملکوتی، آثار و برکات زیادی دارد. در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در منشور 7 ماده ای بر آن هستیم که تمام تلاش خود را به کار بگیریم، امشب مدد می خواهیم از امام رضا(ع) تا بتوانیم تبیین آیات نورانی قرآن را برای جامعه بشری داشته باشیم و مشهد تبدیل به جایگاه مرجعیت علمی در عالم شود.
آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: از امام رضا(ع) مدد می خواهیم تا این آستان نورانی از هر حیث برای زائران آماده شود و بتواند مهمانان عالیقدر آن امام را چنان که شایسته است، خدمتگزاری کند.
وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در سیره امام رضا(ع) توجه به محرومان و فقرا و مستمندان جایگاه والایی دارد و باید از آن ها گره گشایی کرد، گفت: امیدواریم این عنایت به این خادمان نیز وجود داشته باشد؛ البته این مسئله تاکید مقام معظم رهبری نیز است.
تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: حرم و ...
[ مشاهده متن کامل حرم و حریم رضوی باید یک آستان تلقی شود/"توجه به محرومان" در کانون سیره رضوی است در نسیم آنلاین ]اخبار پیشنهادی:




حرم و حریم رضوی باید یک آستان تلقی شود/"توجه به محرومان" در کانون سیره رضوی است






سه شنبه ، ۹آذر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن