تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819089269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سانچز: در لیگ برتر بازی آسانی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وبسایت نود: تیم آرسن ونگر در تلاش برای حفظ روند فوق العاده نتایج خود روز یکشنبه در ورزشگاه امارات میزبان تاتنهام خواهند بود و این در حالی است که از ۱۱ بازی اخیر خود در تمام رقابت ها، ۱۰ پیروزی کسب کرده اند. سانچز در مورد این دیدار گفت:


این بازی همه چیز خواهد داشت. بازی پر تنشی خواهد بود که فشار و جنب و جوش زیادی خواهد داشت. تاکنون چند بار مقابل آنها قرار گرفته ام و بار اول نمی دانستم چه انتظاری باید داشته باشم. آنها به من گفتند که باید شروع قدرتمندی داشته باشم، و به یاد دارم که زود تعویض شدم اما بعداً به خود گفتم که نباید این اتفاق دوباره تکرار شود. این دیداری است که هواداران می خواهند به هر قیمتی شده شاهد پیروزی ما باشند. آنها رقیب بزرگی هستند. من و هم تیمی هایم همه توان خود را در زمین به کار خواهیم گرفت. هواداران آرسنال حامیان شگفت انگیزی هستند و این واقعاً کمک می کند تا عملکرد خوبی ارائه کنم و بهانه ای برای شادی آنها فراهم کنیم.


آرسنال در صدرجدول لیگ برتر با تیم های لیورپول و منچستر سیتی هم امتیاز است اما سانچز هشدار داد که اگر این تیم می خواهد در کورس قهرمانی باقی بماند، نباید مقابل هیچ حریفی سطح بازی خود را پایین آورد:


ما بازی به بازی پیش می رویم اما جاه طلبی زیادی داریم. فکر می کنم همه تیم ها رقبای ما هستند. تاتنهام تیم سختی است اما همه تیم ها رقیبان ما هستند. در لیگ برتر هیچ بازی آسانی وجود ندارد - اینجا ممکن است تیم قعر جدولی هم شما را شکست دهد و این زیبایی لیگ است.




۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن