تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796364781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: ایران از گسترش و تعمیق روابط با قبرس استقبال می کند/ ریشه مشکلات منطقه، مداخله خارجی برای ‏ایجاد شکاف های منطقه ای است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: روحانی: ایران از گسترش و تعمیق روابط با قبرس استقبال می کند/ ریشه مشکلات منطقه، مداخله خارجی برای ‏ایجاد شکاف های منطقه ای است
رئیس جمهوری در دیدار رئیس مجلس نمایندگان قبرس، از گسترش و تعمیق روابط ایران و قبرس ‏استقبال کرد و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود را برای تقویت این همکاری ها ‏ضروری دانست.‏
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حسن روحانی امروز -سه شنبه- در دیدار "دیمیتریس سیلوریس" با اشاره به جایگاه، ظرفیت ها و توانمندیهای ایران در منطقه، گفت: گسترش همکاری ها و روابط ایران و قبرس می تواند موجب اتصال خاورمیانه، اروپا و آفریقا با یکدیگر شود.
روحانی بر ضرورت تشویق شرکت ها و بخش خصوصی ایران و قبرس برای گسترش همکاری های مشترک در راستای توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی دو کشور تاکید و خاطرنشان کرد: ایران و قبرس می توانند با همکاری و مشارکت بخش های خصوصی و استفاده از ظرفیت ها در بخش های گوناگون از جمله حمل و نقل جاده ای، هوایی و دریایی و ارائه خدمات فنی و مهندسی، مکمل اقتصاد یکدیگر باشند.
رئیس جمهوری با اشاره به وجود جاذبه های گوناگون فرهنگی، تاریخی و طبیعی در ایران و قبرس و لزوم استفاده از آنها در راستای توسعه روابط گردشگری، گسترش روابط مردمی و همکاری های پارلمانی ایران و قبرس را حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به سوابق خوب و مثبت مناسبات دو کشور، هیچ مانعی در مسیر ارتقای سطح روابط و همکاری ها وجود ندارد.
روحانی ریشه مشکلات منطقه را مداخله خارجی برای بهره برداری از شکاف های منطقه ای دانست و تاکید کرد: برای دستیابی به آینده روشن و رفاه و پیشرفت در کشورهای منطقه، راهی جز استقرار صلح و امنیت پایدار نداریم و همه باید در این راستا کمک و مشارکت کنند.
رئیس جمهوری افزود: جای تاسف بسیار دارد که امروز میلیون ها انسان بی گناه در کشورهای منطقه مانند عراق، سوریه، یمن و لیبی آواره شده اند و در تنگنا و دشواری های فراوان به سر می برند.

** راه حل نظامی در منطقه، مشکلات جدیدی را به وجود می آورد
"دیمیتریس سیلوریس" رئیس مجلس نمایندگان قبرس نیز در این دیدار، گسترش مناسبات و همکاری های تجاری، اقتصادی و فرهنگی ایران و قبرس را در مسیر کمک به توسعه ثبات و امنیت در منطقه دانست و افزود: قبرس آماده و مصمم برای ارتقاء سطح همکاری ها و روابط با ایران در راستای توسعه مناسبات دو جانبه و حل و فصل مسائل و مشکلات منطقه ای است.
رئیس مجلس نمایندگان قبرس، ایران را کشوری بزرگ، متمدن و تاریخی توصیف کرد و خواستار گسترش همکاری های فرهنگی و تسهیل در روابط تجاری و بخش خصوصی در راستای توسعه و تقویت مناسبات دو کشور شد.
دیمیتریس سیلوریس همچنین با اشاره به مسائل منطقه ای خاطرنشان کرد: همه باید بدانند راه حل نظامی در منطقه مشکلات جدیدی را بوجود می آورد و تنها باید به دنبال راه حلی منطقی و سیاسی باشیم.
رئیس مجلس قبرس که به دعوت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه وارد تهران شد تاکنون با چند تن از مقامات بلند پایه کشورمان دیدار و گفت و گو داشته است.



۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن