تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد کارلوس کرش از منتقدان داخلي به جاي عکس يادگاري از تيم ملي حمايت کنيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انتقاد کارلوس کرش از منتقدان داخلي به جاي عکس يادگاري از تيم ملي حمايت کنيد
آخرين تمرين تيم ملي فوتبال ايران در حالي برگزار شد که سرمربي پرتغالي در تازه‌ترين اظهاراتش باز هم نسبت به مشکلات و دغدغه‌هاي داخلي ابراز نگراني کرد.
نویسنده : اشرف رامين 


آخرين تمرين تيم ملي فوتبال ايران در حالي برگزار شد که سرمربي پرتغالي در تازه‌ترين اظهاراتش باز هم نسبت به مشکلات و دغدغه‌هاي داخلي ابراز نگراني کرد. تيم ملي کشورمان سومين ديدار خود در چارچوب مسابقات انتخابي جام جهاني را فردا در شهر تاشکند مقابل ازبکستان برگزار مي‌کند. در آستانه رويارويي با ازبک‌ها کارلوس کرش يک‌بار ديگر انتقادهاي تندي را به زبان آورده است.
  
منتظر بازي خوبي باشيد
کارلوس کرش از روند رو به رشد شاگردانش راضي است. برنامه‌هاي تيم ملي فوتبال براي صعود به جام جهاني به گونه‌اي است که ليگ برتر براي دومين بار با تعطيلي طولاني مدتي روبه‌رو شده است. سرمربي تيم ملي پيش از مصاف با ازبکستان ابراز اميدواري کرد بازيکنانش بازي خوبي را در تاشکند به نمايش بگذارند: «مي‌توانيم برابر تيم ازبکستان که صدرنشين گروه ماست با قدرت ظاهر شويم. اطمينان داريم که مي‌توانيم بازي خوبي را ارائه دهيم. اشکان دژاگه در آمادگي است و اين خبر خوبي است. ما بازيکنان لژيونر را به اين دليل دعوت مي‌کنيم که با توجه به تجربه و دانش اروپايي‌شان مي‌توانند به تيم ملي کمک زيادي کنند.»
  
مشکلات داخلي
کرش که تاکنون بارها از شرايط حاکم بر فوتبال ايران انتقاد کرده است ديروز نيز در جمع خبرنگاران به انتقاد از منتقدان داخلي پرداخت: «من هيچ‌گاه دغدغه اصلي‌ام رقبايمان نبوده‌اند. اين پارادوکس را هميشه داشته‌ام. دغدغه من هميشه از داخل ايران بوده است. مشکلاتي که در ايران داشته‌ايم و اميدوارم همه متوجه زنگ بيدار باش من شده باشند. احتياج است که همه همدل برابر رقباي اصلي خود به ميدان برويم.»
  
جام جهاني شروع شده
سرمربي تيم ملي در ادامه انتقادهايش باز هم تأکيد کرد که تيم ملي به کمک همه نياز دارد: «بايد به دو مطلب مهم اشاره کنم. اول اينکه همه بايد متوجه باشند که اين بازي‌ها حکم جام جهاني را براي ما دارد. اين يک زنگ بيدارباش است تا همه توجه‌شان را به تيم ملي متوجه کنند. رؤياي اصلي و هدف اصلي ما صعود تيم ملي به جام جهاني است. ما اميدواريم که براي اولين‌بار در تاريخ دوبار پياپي به جام جهاني برويم و اين وظيفه اصلي ماست و اميدواريم بتوانيم آن را اجرا کنيم. جام‌جهاني براي ايران در جولاي ۲۰۱۶ آغاز شده است. آن عده‌اي که سعي مي‌کنند که بگويند نمي‌بينند، بايد بيدار شوند و اين مسئله را ببينند. الان ما احتياج داريم تا حمايت کامل از تيم‌ملي را داشته باشيم. عده‌اي مي‌خواهند که نشان دهند جام‌جهاني براي ما در سال ۲۰۱۸ هست. اين افراد مي‌خواهند اندوه را به مردم القا کنند.»
  
حمايت خود را اعلام کنيد
وي از حاميان تيم ملي خواسته تا حمايت‌شان را هرچه زودتر اعلام کنند: «افرادي که مي‌خواهند ما به جام‌جهاني برويم بايد امروز حمايت خود را اعلام کنند. ما نيازي نداريم که بعد از برد، عده‌اي بيايند و در کنار تيم ملي عکس بگيرند. ما دو بازي مهم را انجام داده‌ايم و باقي راه مانده است. احتياج داريم که اين دوره زماني را با حمايت کامل پشت سر بگذاريم.»
  
به استقبال ويليامز مي‌رويم
قضاوت اشتباه، سوت‌هاي تأثيرگذار داور استراليايي ديدار ايران و عراق در جام ملت‌هاي آسيا و اعتراض شديد کرش به او حساسيت‌هاي زيادي را ايجاد کرده است. چراکه ويليامز فردا هم داور بازي ايران و ازبکستان است. با اين وجود مرد پرتغالي از رسانه‌ها خواست تا AFC را نسبت به اين مسئله حساس نکنند: «در خصوص داور استراليايي نيز بهتر است اين گمانه‌زني را ايجاد نکنيد. نبايد اخبار واهي از صحبت‌هاي ما ايجاد شود. ما هيچ وقت درخواست نکرديم که داور تغيير پيدا کند. بعد از اتفاقات در استراليا ما بايد به AFC و شخص ويليامز اثبات کنيم که مردم ايران، مردمي محترم هستند که به بازي جوانمردانه اعتقاد دارند. بسيار خوشحال مي‌شويم که وقتي ويليامز به ايران آمد، با دسته گل به استقبال او برويم.»
  
براي تيم ملي هرکاري مي‌کنيم
معاون ورزشي ورزشگاه آزادي نسبت به اعتراض سرمربي تيم ملي و قطري خواندن کارکنان اين مجموعه واکنش نشان داد. آماده نبودن زمين چمن آزادي عصبانيت کرش را به همراه داشت تا جايي که او کارکنان استاديوم آزادي را «قطري» خواند. سعيد سوادي با اشاره به اتفاق رخ داده، اظهار داشت: «تا به حال هيچ کوتاهي در همکاري با تيم‌ ‌ملي نکرده‌ايم و تنها به خاطر شرايط موجود چمن ورزشگاه نبايد مورد استفاده قرار مي‌گرفت. کرش به خاطر ناهماهنگي‌هاي موجود و آماده نبودن زمين و سرويس‌هاي بهداشتي قدري عصباني شده بود و کارکنان ما را قطري خطاب کرده بود.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن