تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819110053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبادل تجربه برای استقرار دولت الکترونیک در دو کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در دیدار وزیر ارتباطات با وزیر امور مدنی سوئد مطرح شد: تبادل تجربه برای استقرار دولت الکترونیک در دو کشور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار وزیر امور مدنی سوئد اظهار کرد: تکمیل دولت الکترونیک به عنوان یک نیاز اساسی در جهت پیشبرد توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور ایران است و امیدواریم بتوانیم در این راستا از تجارب شرکت های سوئدی استفاده کنیم.
۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور ساعت 08:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ محمود واعظی که همراه هیاتی از مقامات و مدیران بخش خصوصی و دولتی که به سوئد سفر کرده است، عصر امروز با " شکرابی" وزیر امور مدنی سوئد دیدار و گفت وگو کرد.
وی در این دیدار گزارشی از پیشرفت های کشور در حوزه ICT و دستاورهای سال های اخیر و سرمایه گذاری های صورت گرفته در این حوزه را به اطلاع وزیر سوئدی رساند.
وی همچنین در این دیدار افزود: افزایش خدمات بیشتر و توسعه زیرساخت های ارتباطی و شبکه اینترنت در ایران کماکان نیاز به همکاری مشترک با کشورهای دارای تکنولوژی های پیشرفته دارد.
واعظی در ادامه بیان کرد: تکمیل دولت الکترونیک به عنوان یک نیاز اساسی در جهت پیشبرد توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور ایران است و امیدواریم بتوانیم در این راستا از تجارب شرکت های سوئدی استفاده کنیم.
شکرابی وزیر امور مدنی سوئد نیز در ادامه ضمن استقبال از توسعه مناسبات و ظرفیت های موجود بین دو کشور اظهار کرد: دولت الکترونیک به طور کامل در کلیه بخش های مالیاتی، آموزشی، بهداشت و درمان و کلیه فعالیت های مربوط به شهرداری ها به صورت برخط محقق یافته و خدمات آن به مردم ارائه می گردد.
وی افزود: این تجربه می تواند به سهولت در اختیار ایران قرار بگیرد.
وزیر امور مدنی سوئد که مسئول ایجاد دولت الکترونیک این کشور است، اعلام کرد: ما آمادگی داریم در راستای استقرار کامل دولت الکترونیک در ایران، خدمات و دانش فنی را در اختیار شرکت های متقاضی این کشور قرار دهیم.
وی ضمن استقبال از تلاش نهادهای ایرانی در ایجاد و استقرار دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: هرگونه سرمایه گذاری، اصلاح روش و قوانین در زمینه دولت الکترونیک قطعا می تواند منافع سرشاری در کاهش هزینه های مختلف و روان سازی نظام اداری و اقتصادی کشور ها شود.
شکرابی در پایان گفت: جامعه بین المللی باید خود را متعهد به ارائه و انتقال این گونه خدمات به سایر جوامع بداند و سوئد نیز در این زمینه آمادگی لازم را برای همکاری با دیگر جوامع دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن