تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797912980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار انتخاباتی جلیلی و قالیباف با برخی از علما در قم/ احمدی‌نژاد بازی می‌دهد یا بازی می‌خورد؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دیدار انتخاباتی جلیلی و قالیباف با برخی از علما در قم/ احمدی‌نژاد بازی می‌دهد یا بازی می‌خورد؟
روزنامه شرق در گزارشی به تحرکات و فعالیت‌های احمدی نژاد پرداخته است. این روزنامه نوشته است که بر اساس خبرها اصولگرایان به سمت حمایت از احمدی نژاد می‌روند و شخص احمدی نژاد نیز سعی می‌کند تا هر طور که شده بتواند برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 تایید صلاحیت شود.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه‌های امروز کشورمانبه موضوعات مهم روز داخلی و خارجی پرداخته اند. روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود در مطلبی با عنوان چرا ریاض روابط دیرینه با تل‌آویو را آشکار کرد؟ می‌نویسد:درست از زمانی که این کشورها دریافتند، رژیم سعودی قادر به مدیریت بحران‌ها و به نتیجه رساندن آنها نیست، از آن فاصله گرفتند در این میان کشورهایی نظیر مصر، ترکیه و پاکستان به دلیل برخورداری از تجربیات زیاد در مدیریت بحران، زودتر از بقیه متوجه شدند که نباید فریب سعودی‌ها را بخورند اما کشورهای کوچک‌تر و گرفتارتر مسلمان به خصوص کشورهای آفریقایی که مقهور جبروت شاهزادگان متمول سعودی بودند، تا چندین ماه به همراهی با رژیم سعودی ادامه دادند ولی آنان نیز با گذشت یک سال متوجه شدند که به زودی سعودی ناچار خواهد شد دست‌های خود را بالا ببرد و تسلیم مقاومت مردم یمن شود.


آرمان همچنین در مصاحبه‌ای با محسن غرویان با تیتر تشكيل اتاق‌ فكر انتخابات ‌۹۶ در قم / احمدي‌نژاد بدون در نظر گرفتن ديدگاه‌هاي مراجع و علما كشور را اداره مي‌كرد می‌نویسد:رابطه دولت آقاي روحاني در طول سه سال گذشته با علما و مراجع قم مثبت بوده و دولت يازدهم رويكرد صحيح و مناسبي را در جهت احترام و ارتباط با مراجع عظام در پيش گرفته است. اين رابطه به شكل‌هاي مختلف در سه سال گذشته وجود داشته است. در برخي مقاطع آقاي روحاني شخصا با سفر به قم با مراجع ديدار مي‌كردند و در برخي مقاطع معاون اول ايشان آقاي اسحاق‌جهانگيري يا برخي وزرا مانند آقاي ظريف به قم سفر مي‌كردند و به طور مستقيم با علما و مراجع ديدار مي‌كردند و ديدگاه‌هاي آنها را درباره حل مشكلات مردم جويا مي‌شدند.

روزنامه جمهوری اسلامی سرمقاله خود را با تیتر اردوغان، فرصت‌طلبی به نفع تروریست‌ها نوشت: همین اقدامات فرصت‌طلبانه و تجاوزکارانه ترکیه و تروریست‌های ارتش آزاد، بر اراده و روحیه کردهای سوریه تاثیرات منفی برجا گذاشته و آنها را از برخورد فعال با تروریست‌های داعش منصرف کرده است چرا که آنها با نبرد سنگین و به کار بردن حیله‌های جنگی و عملیات نفس‌گیر، به تدریج به استحکامات تروریست‌های داعش حمله می‌کنند و کم کم به آن مسلط می‌شوند ولی در یک عملیات برق‌آسای ترکیه و تروریست‌های ارتش آزاد، تمامی متصرفات کردهای سوریه ظرف چند ساعت به اشغال ارتش ترکیه و تروریست‌های تحت امرش در می‌آید.

شرق در گزارشی به تحرکات رئیس‌جمهور سابق می‌پردازد و با تیتر احمدی‌نژاد بازی می‌دهد یا بازی می‌خورد می‌نویسد:اگر این خبر صحت داشته باشد، روی دیگر تحلیلی است كه روزنامه «شرق» پیش از این درباره استراتژی انتخاباتی اصولگرایان نوشته بود. تحلیل «شرق» این بود كه اصولگرایان به سمت تلفیقی از مدل سال ٨٠ و ٨٤ پیش می‌روند. آن‌هم نه فقط برای كاستن از آرای روحانی، بلكه با هدف حذف او. اما روش آنها برخلاف سال ٨٤ سلبی است نه ایجابی؛ زیرا چهره رأی‌آور ندارند.

این روزنامه همچنین در گزارشی دیگر با تیتر شكايت مرتضوي از وزیر کار / مرتضوی از تأمین اجتماعی به افرادی مبالغی پرداخت کرده که مشخص نیست این افراد چه کسانی هستند نوشت:در آن سال‌ها خاصه‌خرجی‌های فراوانی هم از سوی مرتضوی در این سازمان شده بود که حتی مشخص نیست گیرنده این مبالغ از سوی تأمین اجتماعی کیست. در واقع از زمان مرتضوی، فهرست‌هایی وجود دارد که به‌ صورت کد، به افرادی مبالغی پرداخت شده بود و معلوم نیست این افراد چه کسانی هستند و هنوز هم از آنها کشف رمز نشده است.

روزنامه اعتماد نیز در مصاحبه‌ای با سعید لیلاز با تیتر نه ظريف قوام است نه امروز سال ١٣٢٥ نوشت: اما از آن مهم‌تر اين است كه او مذاكرات كشورمان با كشورهاي پنج به اضافه يك را اولا به مذاكره ظريف- و نه لزوما نظام جمهوري اسلامي ايران- با جان كري- و نه لزوما كشورهاي پنج به اضافه يك- مي‌داند. از اين هم مهم‌تر اينكه او نقش محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه كشورمان در اين مذاكرات را با نقش احمد قوام‌السلطنه، نخست‌وزير ايران در سال‌هاي ١٣٢٥- ١٣٢٤ در مذاكره با سادچيكف، سفير شوروي در ايران مقايسه مي‌كند! و بعد هم نتيجه مي‌گيرد كه قوام خيلي خوب و عالي عمل كرد اما ظريف، ضعيف!






۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن