تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819104346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چابهار بهترین و امن ترین نقطه برای انتقال کالاهای افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایران جیب: رئیس انجمن صنایع قندهار افغانستان گفت: بندر و منطقه آزاد چابهار بهترین، نزدیکترین و امن ترین نقطه برای انتقال کالاهای کشور افغانستان به سراسر جهان است.
«حاجی باریداد» روز پنجشنبه در دیدار و نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار اظهار داشت: کشور افغانستان از طریق ایران و بندر چابهار می تواند به اقیانوس هند متصل شود.
وی افزود: روابط و دوستی دیرینه دو کشور ایران و افغانستان می تواند به توسعه و عمران دو کشور به ویژه مناطق همجوار کمک شایانی کند.
وی دلیل حضور نداشتن سرمایه گذاران افغانستان در طول سالهای گذشته در چابهار را عدم اطلاع و آگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های این بندر عنوان کرد و گفت: سفر سال گذشته مسئول نمایندگی وزارت خارجه ایران در چابهار، عضو هیات مدیره و مدیران منطقه آزاد چابهار به قندهار و دعوت رسمی آنان زمینه ساز حضور اعضای انجمن صنایع قندهار افغانستان به چابهار شد.وی اظهار امیدواری کرد پس از این سفر و انتقال فرصت های سرمایه گذاری و برگزاری جلسات با تجار و بازرگانان کشور افغانستان و به ویژه قندهار فصل جدیدی از سرمایه گذاری و حضور بیشتر آنان در چابهار آغاز شود.
وی از میزبانی خوب منطقه آزاد چابهار قدردانی کرد و افزود: کشور افغانستان ظرفیت های خوبی در زمینه معادن، میوه های تازه و خشکبار دارد که از طریق چابهار به هند و کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس ارسال می شود.مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز اظهار داشت: چابهار یکی از نقاط راهبردی دنیاست و می تواند کشوهای آسیایی محصور در خشکی و افغانستان را به اقیانوس متصل کند.
حامدعلی مبارکی افزود: یکی از اهداف منطقه آزاد چابهار حمایت از تجار و سرمایه گذاران کشور افغانستان است و در این زمینه ثبت 116 شرکت افغانستانی و حضور و سکونت بیش از 400 نفر از تجار افغان با خانواده در منطقه آزاد نمونه ای از همکاری ...
[ مشاهده متن کامل خبر چابهار بهترین و امن ترین نقطه برای انتقال کالاهای افغانستان در سایت اقتصادی ایران جیب ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران جیب]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن