تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819065656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویر جذاب از روز یازدهم ریو


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تصاویر جذاب از روز یازدهم ریو
ریو 2016 در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود که اتفاقات تلخ و شیرین زیادی در آن رخ داد. به گزارش "ورزش سه"، المپیک تابستانه ریو به روزهای واپسین خود نزدیک می شود تا رقابتها در رشته های مختلف سخت تر و حساس تر شود. در روز یازدهم ریو 2016 در کنار اتفاقات تلخی که برای ورزش کشورمان افتاد، مسابقات بسیار مهمی در رشته های مختلف برگزار شد. در این روز تصویر گریه ورزشکار بریتانیایی پس از موفقیت همسرش در حالی ثبت شد که بوکسور روس با اعتراض شدید رقیب ایرلندی اش توانست صاحب مدال طلا شود.
 با ورزش سه برای بررسی عکسهای جذاب این روز همراه باشید:   1)دنیل لویا آمریکایی در حال انجام حرکات نمایشی خود در مسابقات بارفیکس است که تصویر فرود او به این شکل شکار شده است.  


2)شنای ماراتن و حواشی آن از جذاب ترین های این روز بود. شناگر انگلیسی جردن ویلیموسکی در حال طی کردن مسیر طولانی و سخت این جدال جذاب.  


3)رابسون کونسیائو برزیلی در کشور خود در سبک وزن بوکس به مصاف حریف فرانسوی خود رفت و در نهایت با تصمیم داوران برنده مدال طلا شد.  


4)یکی از صحنه های به یاد ماندنی ریو 2016. اشکهای لورا تروت بریتانیایی پس از آنکه همسر او جیسون کنی در رشته دوچرخه سواری به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.  


5) پوششی از خون بر روی صورت بوکسور روس، ولادیمیر نیکیتین پس از بیروزی برابر یان کانلان ایرلندی. واکنش ورزشکار ایرلندی به داوری این مسابقه حاشیه های زیادی در پی داشت.  


6)شناگر استرالیایی در قابی زیبا از رقابت جذاب شنای ماراتن المپیک.  


7)ثبت لحظه ی فن زیبای آروتانیان ارمنستانی بر روی فرنگی کار مصری.  


8)جشن شادی کریستین تیلور آمریکایی پس از پیروزی در پرش سه گانه با پرچم کشورش.  


9)دلداری سباستین کو رئیس IAAF به ورزشکار فرانسوی لاونیه. این ورزشکار در رقابت با یک برزیلی به مدال نقره رسید و در زمان اهدی مراسم توسط حاضران در ورزشگاه هو شد تا اینگونه مغموم ریو را ترک کند.  


10)مک لئود جاماییکایی سومین مدال طلای این کشور را در دو 110 متر با مانع کسب کرد که لحظه ثبت پیروزی و شادی او به این شکل ثبت شده است.  


11)لحظه ی ورود به آب شناگران پیش از شروع شنای آزاد ریو 2016 که یکی از مدال های با ارزش و مهم المپیک به شمار می رود.  

 

15:58  1395/05/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن