تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819080970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هواوی Honor Note 8 را رسما معرفی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت هواوی گوشی Honor Note 8‌ را معرفی کرد. یک گوشی ۶٫۶ اینچی که ۰٫۲ اینچ از مدل قبلی خودش بزرگ‌تر است. صفحه نمایش این گوشی دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

 
 
هواوی گوشی Honor Note 8 را رسما معرفی کرد



هواوی برای ساخت این گوشی از تراشه‌‌ی  Kirin 955 ساخته‌ی خودش استفاده کرده است. این تراشه‌ از چهار هسته‌ی Cortex-A72 و چهار هسته‌ی Cortex-A53 تشکیل شده و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 هم روی آن قرار گرفته است. چهار گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده و در مدل‌هایی با ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته که به لرزشگیر اپتیکی تصاویر مجهز شده و قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰p‌ را هم دارد. دوربین جلوی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است.

 
هواوی گوشی Honor Note 8 را رسما معرفی کرد



 
هواوی گوشی Honor Note 8 را رسما معرفی کرد



 
هواوی گوشی Honor Note 8 را رسما معرفی کرد



گوشی Honor Note 8 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند که مکان قرار گرفتن سیم‌کارت دوم به شکل هیبریدی طراحی شده و می‌توان به جای سیم‌کارت، کارت حافظه در آن قرار داد. البته در زمان استفاده از هر دو سیم‌کارت تنها یکی از آن‌ها به شبکه‌ی LTE متصل می‌شود و سیم‌کارت دوم به صورت ۲G کار می‌کند.

 
 
هواوی گوشی Honor Note 8 را رسما معرفی کرد



این گوشی به وای-فای و بلوتوث ۴٫۲ مجهز شده و متاسفانه NFC‌ روی آن قرار نگرفته است. این گوشی از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند که البته سرعت انتقال اطلاعات آن در اندازه‌ی USB 2.0 است. یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی این تلفن همراه هوشمند دیده می‌شود.

 
 
هواوی گوشی Honor Note 8 را رسما معرفی کرد



پیش فروش گوشی Honor Note 8 هم اکنون آغاز شده و کاربران می‌توانند آن را در تاریخ ۹ آگوست خریداری کنند. قیمت آن برای مدل ۳۲ گیگابایتی ۳۷۵ دلار و برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی ۴۲۰ دلار خواهد بود.





۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن