تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797861726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه «هنر جوان» در حوزه هنری راه‌اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گروه «هنر جوان» در حوزه هنری راه‌اندازی می شود
گودرزی از راه اندازی گروه هنر جوان برای جذب نیروهای جوان و متعهد عرصه هنرهای تجسمی خبر داد.



مرتضی گودرزی (دیباج) از راه اندازی گروه هنر جوان برای جذب نیروهای جوان و متعهد عرصه هنرهای تجسمی در حوزه هنری خبر داد.

مرتضی گودرزی دیباج مدیر مرکز هنرهای تجسمی با بیان اینکه قرار است در این مرکز گروه «هنر جوان» راه اندازی شود، به مهر گفت: یکی از وظایف این گروه، شناسایی و جذب استعدادهای جوانی است که در عرصه هنرهای تجسمی در کشور حضور دارند و هنرمندان متعهد بالقوه ای برای این نهاد انقلابی هستند و در آینده می‌توانند در جبهه هنر انقلاب حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا طراحی انجام شده و نظام شناسایی و جذب هنرمندان جوان پیش بینی شده است که در دو مرحله، هنرمندان وابسته و بعد از آن هم هنرمندان پیوسته جذب مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری می شوند. در فاز نخست، هنرمندان را به صورت وابسته جذب خواهیم کرد و به نوعی خدماتی را مشمول آن ها خواهیم کرد و بعد از اینکه مدت ۲ سال از زمان حضورشان سپری و فعالیت هاییشان ارزیابی می شود، عضو پیوسته گروه هنر جوان حوزه هنری می شوند.

گودرزی دیباج درباره شرایط تبدیل وضعیت اعضای وابسته گروه هنر جوان به عضویت پیوسته نیز گفت: حضور فعال در برنامه های هنری اعم از نمایشگاه های گروهی، ورک شاپ ها، جلسات و محافل هنری در مراکز حوزه هنری، ارائه اثر در دوره های مورد نظر برای هر یک از رشته های هنری توسط اعضا، حضور فعال در فضای مجازی از طریق ارائه اثر یا نظرات و شرکت در مباحث هنری، حضور در جشنواره ها و مسابقات هنری و کسب رتبه و مقام در این رویدادها، برگزاری نمایشگاه آثار هنری به صورت انفرادی یا گروهی، ارتقای سطح علمی از طریق ارائه مقالات و آثار پژوهشی در نشریات و سایت تخصصی هنر مراکز تجسمی حوزه هنری، تأیید صلاحیت علمی و هنری توسط گروه کارشناسی مرکز تجسمی از نمونه هایی است که باعث عضویت پیوسته هنرمندان در گروه هنر جوان می شود.

وی تصریح کرد: پس از تبدیل وضعیت اعضای وابسته به عضویت پیوسته در باشگاه، هنرمندان از کلیه امتیازات و امکانات موجود در حوزه هنری برای ادامه فعالیت هنری خود بهره برده و عملا پس از تایید صلاحیت لازم، به خانواده بزرگ هنرمندان حوزه هنری خواهند پیوست و البته مدتی پس از آن نیز به عنوان هنرمندان مرکز هنرهای تجسمی به شرط این که صلاحیت های لازم را داشته باشند، جذب می شوند.

گودرزی دیباج همچنین در رابطه با اهداف تشکیل گروه هنر جوان گفت: از اهداف راه اندازی چنین جریانی می توان به شناسایی و جذب هنرمندان جوان مستعد در رشته های مختلف هنرهای تجسمی در سراسر کشور، ایجاد زمینه ای برای حضور فعال هنرمندان جوان متعهد و بهره مندی از خلاقیت و توانایی‌های ایشان در تکامل و تداوم هنر انقلاب، انتقال تجربیات و حس و حال هنرمندان نسل انقلاب به هنرمندان جوان و جلوگیری از گسست انگیزشی و اعتقادی در مسیر رو به رشد هنر انقلاب، تقویت جبهه هنر انقلاب و آگاهی بخشی به جوانان مستعد در خلق و ارائه آثار در خور شأن ارزش های انقلاب اسلامی، فراهم آوری شرایط و زمینه لازم برای رشد و بالندگی جوانان مستعد کشور در حوزه هنرهای تجسمی، ایجاد فرصت و فراهم آوردن امکانات مورد نیاز برای جوانان هنرمند به منظور خلق و تولید آثار هنری با مضامین ارزشهای انسانی و هم سو با آرمان های انقلاب، تسهیل شرایط برای برگزاری نمایشگاه های آثار هنری از سوی هنرمندان جوان، تقویت پایه های نظری هنر انقلاب و تبیین مفاهیم و ارزش های آن و کمک به بسط و توسعه جنبه های تئوریک هنر انقلاب از طریق تولید مقالات و پژوهش های هنری اشاره کرد.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری همچنین گفت: آموزش همراه با خدمات داده خواهد شد و با حضور هنرمندان پیش کسوت انقلاب، هنرمندان جوان را آماده خواهیم کرد تا وارد گروه هنرمندان وابسته ما شوند. برای اینکه این راه را طی کنیم. در طول این مدت هم امکانات و خدماتی همچون صدور کارت عضویت برای اعضا، امکان حضور در کارگاه ها و جلسات تخصصی مباحث نظری و علمی هنر، شرکت در اردوها و ورک شاپ های هنری، امکان حضور در سفرهای مطالعاتی داخلی و خارجی، عضویت در شبکه اطلاع رسانی تخصصی هنر در فضای مجازی، امکان حضور در اجتماعات هنری در فضای مجازی، امکان بهره برداری حضوری از تجربیات و دانش هنرمندان پیش‌کسوت به صورت انفرادی و گروهی، امکان حضور در جلسات توجیهی و کارگاهی جشنواره های هنری حوزه هنری و دیگر جشنواره های معتبر ملی و بین‌المللی، عضویت در کتابخانه تخصصی، امکان درج مقالات و آثار پژوهشی و تجربیات هنری اعضا در سایت تخصصی مرکز هنرهای تجسمی و رسانه‌ها و نشریات هنری، حمایت از رساله های دانشجویی، فراهم کردن شرایط لازم برای استفاده اعضاء از فضاهای کارگاهی و نمایشگاهی مراکز حوزه هنری در سراسر کشور، امکان برگزاری نمایشگاه های گروهی دور ای و مناسبتی در هر یک از رشته های هنری با محوریت اعضای گروه و امکان دسترسی مطالعاتی اعضا به اصل آثار موجود در آرشیو و گنجینه آثار هنرمندان انقلاب حوزه هنری به هنرمندان جوان داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: البته اگر احساس کنیم هنرمندان شاخصی در این گروه حضور دارند، به صورت ویژه به آنها خدمات ویژه خواهیم داد و به طور مثال از پروژه های عملی و هنری‌شان که در راستای اهداف مرکز است، حمایت می شود.

گودرزی دیباج با اشاره به اینکه حداکثر سن شرکت کنندگان در این گروه ۳۰ سال است، گفت: این گروه طبیعتا شامل تمامی هنرجویان هنرستان ها می شود. این کار به صورت متمرکز در تهران صورت می گیرد و به محض این که احساس کنیم پتانسیل هایی در استان ها وجود دارد، برای آن ها هم برنامه ویژه خود را خواهیم داشت. به طور طبیعی اگر کسی در حوزه نظری هم در این گردونه بتواند وارد شود، استقبال می کنیم. البته به عنوان کار اصلی، اصالت با هنرمندان است.

این هنرمند و پژوهشگر تاکید کرد: شناسایی و استفاده از هنرمندان متعهد از نکات حائز اهمیت گروه هنر جوان است. کسانی که وارد این فضا می شوند، باید باور اولیه را به مبانی انقلاب اسلامی و اهداف مدنظر حوزه هنری داشته باشند تا در شرایط مشترکی قرار بگیریم. معنی این موضوع این است که هنرمندانی می توانند با این مجموعه ارتباط برقرار کنند که همسویی با جریان انقلاب اسلامی داشته باشند. اولویت با هنرمندانی است که این تعهد را دارند، چرا که قرار است جذب حوزه هنری شوند.

فراخوان گروه هنر جوان برای جذب نیرو به زودی از طریق سایت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری منتشر می شود


منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن