تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813459184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدیده رئال به ولفسبورگ پیوست


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری ایسنا: مهاجم جوان رئال مادرید با باشگاه ولفسبورگ به توافق نهایی رسید و رسما از کهکشانی‌ها جدا شد اما بازیکن جوان رئال بتیس که در میانه میدان بازی می کند شاگرد زیدان شد.

بورخال مایورال که از او به عنوان پدیده رئال مادرید در فصل قبل یاد شد با باشگاه ولفسبورگ آلمان به توافق نهایی رسید و رسماً به این تیم پیوست.

سرمربی ولفسبورگ هفته قبل اعلام کرد که تیمش در آستانه جذب یک مهاجم 19 ساله است و امروز مشخص شد که منظور او ستاره رئال مادرید بوده است.

مایورال از سال 2007 کار خود را در آکادمی رئال مادرید شروع کرد تا اینکه او در فصل قبل در چند دیدار فرصت بازی کردن پیدا کرد و نشان داد که آینده درخشانی در انتظار او است اما بازگشت آلوارو موراتا باعث شد تا رئال مایورال را به ولفسبورگ بفروشد.

این بازیکن با خبر تایید پیوستنش به ولفسبورگ گفت: 9 سال را در رئال مادرید پشت سرگذاشتم. فصل قبل توانستم در 6 دیدار افتخار پوشیدن پیراهن رئال را به دست آورم. از همه کسانی که برای من در رئال زحمت کشیدند تشکر می کنم. امیدوارم که خرید خوبی برای ولفسبورگ باشم.

خبر دیگر درباره باشگاه رئال مادرید اینکه تونی سیگورا بازیکن 18 ساله که از او به عنوان جواهر رئال بتیس یاد می شد با رئال مادرید به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد.




۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن