تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819112266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجربه اول اردوی دانش اموزی پیشتازان در اردوگاه پرور سازمان عالی بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدرس پیشتازان در پیش اردوی ملی در گفت و گو با پانا: تجربه اول اردوی دانش اموزی پیشتازان در اردوگاه پرور سازمان عالی بود مدرس دانش اموزان پیشتاز استان سمنان در پیش اردوی ملی گفت: از این قبیل اردوهای دانش اموزی در استان ما کم برگزار می شود، ولی این اردو باتوجه به شرایطی که دارد، به نوبه خود بسیار عالی و مبتکرانه و کم نظیر بوده است.
۱۳۹۵ يکشنبه ۳ مرداد ساعت 20:24

خبرگزاری پانا+تجربه اول اردوی دانش اموزی پیشتازان در اردوگاه پرور سازمان عالی بود

حامد طبسی در گفت وگو با خبرنگار پانا سمنان اعلام کرد: با توجه به بضاعت و تنگ دستی سازمان دانش اموزی استان، اردوی بسیار خوب و کم نظیری برگزار شد، ولی چالش هایی هم داشت که باید برای اردوی سال های بعد این گره ها باز شده و اردو با امکانات بیشتری برگزار شود.
وی افزود: برخلاف نظر و عقیده و پیش بینی های ما، پتانسیل، ظرفیت هوشی و استعداد بچه ها بسیار بالا بوده و خوب عمل کردند؛ به طوری که انتخاب و چینش انها برای اردوی تیم ملی بسیار سخت شد و اگر ظرفیت انتخابی بیشتری داشتیم، شاید مقام های بهتری کسب کرده و تعداد منتخبین نیز افزایش پیدا می کرد.
مدرس دانش اموزان پیشتاز استان سمنان در پیش اردوی ملی اظهار داشت: یکی از شانس های پیشتازان استان، داشتن 4 مدرس کشوری است که برای اردوی بین المللی در لبنان اماده می شوند و اردوی عراق را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته اند که این خود یک امتیاز مثبت برای مقام های بهتر به شمار می رود.
طبسی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر سازمان دانش اموزی پیشرفت های شگرفی داشته است و با استان هایی نظیر شیراز و تهران که حرفی برای گفتن دارند، رقابت کرده و توانسته است مقام اول را از آن خود کند.
وی در پایان در رابطه با خبرگزاری پانا اظهار داشت: خبرگزاری پانا جزء ارکان اصلی تشکیلات دانش اموزی به شمار می رود و در هیچ جای جهان، خبرگزاری که اخبار دانش اموزان را پوشش دهد، وجود ندارد. به همین دلیل خبرگزاری پانا از افتخارات جمهوری اسلامی ایران به شمار رفته و دانش آموزان خبرگزاری پانا نیز در خبر و گزارش نویسی مدعی و پیش قراول در دنیا هستند.
/ حسین شاهب /














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن