تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819142421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عربستان وابسته‌نظامی ترکیه درکویت رابازداشت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وابسته نظامی ترکیه در کویت که خود را با عاملان کودتای ناکام این کشور همراه کرده بود در حالی که قصد عزیمت به آلمان را داشت در فرودگاه دمام عربستان بازداشت شد.

به گزارش ایرنا، منابع دیپلماتیک به روزنامه الرای اعلام کردند که وی به درخواست مقامات ترکیه و توسط مسوولان عربستانی بازداشت شده است.
 

سرهنگ میکائیل اغلو، وابسته نظامی سفارت ترکیه در کویت که از طریق فرودگاه شهر دمام عربستان و با ترانزیت آمستردام قصد عزیمت به شهر دوسلدورف آلمان را داشته توسط نیروهای امنیتی عربستان در داخل هواپیما دستگیر شده است.
 

در همین راستا مراد تمیر، سفیر ترکیه در کویت پس از اطمینان از صحت این مساله، نقش وابسته نظامی این کشور در کودتای اخیر را تایید اما از هرگونه اظهار نظر دیگری در این زمینه خودداری کرد.
 

پیش از این نیز شبکه "خبر ترک" از برخی مناصب که کودتاچیان برای خود در نظر گرفته اند پرده برداشت که نام وابسته نظامی ترکیه در کویت نیز در میان آنها دیده می شد.
 

منابع آگاه از انتقال میکائیل اغلو توسط یک فروند هواپیمای نظامی سی-130 وابسته به نیروهای هوایی عربستان به ترکیه خبر دادند.


۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن