تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819060552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگي ايران براي تقويت ثبات و امنيت منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعلام آمادگي ايران براي تقويت ثبات و امنيت منطقه
رئيس‌جمهوري در تماس تلفني امير قطر با وي، روابط جمهوري اسلامي ايران با قطر به عنوان يک کشور همسايه را برادرانه خواند و تصريح کرد که تهران از گسترش و تعميق همکاري‌ها با دوحه استقبال مي‌کند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر رياست جمهوري، حجت‌الاسلام روحاني در گفت‌وگوي تلفني که از سوي امير قطر انجام پذيرفت، ضمن تبريک متقابل فرارسيدن ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: جمهوري اسلامي ايران و قطر داراي اهداف و منافع مشترکي هستند و مي‌توانند با همکاري و رايزني نزديک‌تر، به اهداف خود که در راستاي توسعه و ثبات منطقه است، دست يابند.

رئيس‌جمهور با تأکيد بر اينکه مسائل منطقه بايد با مشارکت و همراهي کشورهاي منطقه و از طريق گفت‌وگو حل و فصل شود، گفت: تهران براي تقويت ثبات و امنيت منطقه، آماده افزايش رايزني با کشورهاي دوست در منطقه از جمله قطر است. دکتر روحاني اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران همواره خواهان خير و صلاح کشورهاي منطقه بوده و اميدوار است با همکاري و مشارکت کشورهاي همسايه بتواند در مسير ثبات و آرامش اين منطقه که مي‌تواند تضمين‌کننده منافع همه کشورها باشد، تلاش نمايد.

رئيس‌جمهوري با استقبال از ضرورت گفت‌وگوهاي راهبردي ميان ايران و کشورهاي منطقه، براي دولت و ملت قطر آرزوي موفقيت و سربلندي کرد.   امير قطر نيز در اين تماس تلفني با تبريک فرا رسيدن ماه مبارک رمضان به دکتر روحاني گفت: قطر به روابط صميمانه و بسيار نزديک خود با جمهوري اسلامي ايران افتخار مي‌کند و اميدوارم شاهد توسعه روزافزون اين روابط باشيم. شيخ تميم بن‌حمد آل‌ثاني با تأکيد بر نقش و جايگاه مهم و راهبردي ايران در حل و فصل مسائل منطقه‌اي گفت که قطر خواهان ايجاد رابطه‌اي خوب و استراتژيک بين ايران و کشورهاي حاشيه جنوبي خليج فارس است. وي به روابط راهبردي تهران – دوحه اشاره کرد و گفت که اين روابط بدون نقش‌پذيري و دخالت کشورهاي ثالت، در حال توسعه و تعميق است. 





تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن