تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819070554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوبان معاون دبیر کل فیفا شد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: بوبان معاون دبیر کل فیفا شد
فاطما سامورا، دبیر کل جدید فیفا دو معاون خود را انتخاب کرد. این دو نفر مارکو ویلیجر، رییس امور قانونی فیفا و زوانیمیر بوبان، ملی‌پوش پیشین تیم کرواسی هستند.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از سایت Inside the games، ویلیجر سوئیسی، مسئول بخش تبلیغاتی و اداری خواهد بود و بوبان 47 ساله مسئول بخش فو‌تبا‌لی شده است.

سامورا اولین آفریقای و اولین زنی است که دبیر کل فیفا شده است. او دیروز از مقر فیفا در زوریخ دیدار کرد و جلسه‌ای با جیانی اینفانتینیو داشت. او همچنین با کارمندان فیفا دیدار داشت و سخنرانی درباره اهدافش انجام داد.

سامورا جانشین ژورم والکه شده است. والکه به دلیل 12 سال محرومیت برکنار شد. سامورا در سخنرانی خود گفت: برای رسیدن به اهدافمان، ساختاری را پیشنهاد کردیم که بسیار موثر باشد و بتواند فو‌تبا‌ل را گسترش دهد. بخش اداری فیفا به دو قسمت تقسیم می‌شود و یک قسمت طوری طراحی شده که باعث سودآوری شود.

سامورا در ادامه صحبت‌های خود نیز گفت: یکی از اهداف من عملی کردن اصلاحات است. می‌خواهم به فیفا کمک کنم تا این سازمان از این پس با مدیریت خوبش شناخته شود و مردم به آن افتخار کنند. فکر نمی‌کنم هیچ شغلی هیجان انگیزتر از این باشد. خوشحالم که در این کار حضور دارم و به گسترش فو‌تبا‌ل کمک می‌کنم. می‌خواهم کمک کنم که فیفا مکان خوبی برای زندگی شود.





تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - 31 May 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن