تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819007302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش اعلامیه‌ ای بی‌ سابقه در پایتخت داعش


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: «بر روی این اعلامیه ها به زبان عربی نوشته شده است: زمانی که مدتها منتظرش بودید فرا رسیده ...»

به گزارش تراز ،ائتلاف غربی به رهبری آمریکا در اقدامی بی سابقه به ساکنان پایتخت داعش هشدار داد که هرچه زودتر این شهر را ترک کنند.

دو مقام ارشد پنتاگون با اعلام این خبر به دیلی بیست (dailybeast) گفتند: ارتش آمریکا به ساکنان پایتخت داعش هشدار داده که شهر را ترک کنند. این هشدار نشان می دهد که حمله به رقه قریب الوقوع خواهد بود.


براساس این گزارش، روز گذشته ساکنان رقه تصاویری را در توئیتر قرار داده اند که نشان دهنده اعلامیه های منتشر شده توسط هواپیماهای ائتلاف در این شهر می باشد.
بر روی این اعلامیه ها به زبان عربی نوشته شده است: زمانی که مدتها منتظرش بودید فرا رسیده و اکنون وقت بیرون رفتن از رقه است.
ناظران سیاسی بر این باورند که ائتلاف غربی از همان ابتدا توان بمباران رقه و حمله‌ای جدی به داعش را داشته است اما آمریکایی‌ها با سیاست چندگانه خود در برابر تروریست ها به دنبال پیگیری منافعشان در منطقه هستند.




منبع: جام نیوز











زمانبندی انتشار: 1 خرداد 1395 - 12:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن