تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلفات سنگين داعش در حمص و ديرالزور سوريه


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تلفات سنگين داعش در حمص و ديرالزور سوريه
تلفات سنگين داعش در حمص و ديرالزور سوريه نيروهاي ارتش سوريه در ادامه عمليات خود عليه گروه تكفيري - تروريستي داعش تلفات سنگيني را به اين گروه تروريستي در حومه استان هاي حمص و ديرالزور وارد كردند.


به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه سانا، يك منبع نظامي سوري گفت: جنگنده هاي ارتش سوريه مواضع تروريست هاي داعش را بمباران كردند كه بر اثر آن شمار زيادي از تروريست ها كشته شده و مقادير زيادي تجهيزات نظامي و خودروهاي مجهز به تيربار در شمال شهر «تدمر» و شهر «حويسيس» در حومه شرقي حمص منهدم شد.
 
همچنين نيروهاي ارتش سوريه مخفيگاه هاي تروريست هاي جبهه النصره شاخه گروه تروريستي القاعده در سوريه را در شهر درعا بمباران كردند.
 
از سوي ديگر در حملات ترورييست هاي جبهه النصره و گروهك هاي مسلح وابسته به آن به محله «حي الزهراء» در حلب، دو شهروند سوري كشته و 6 نفر ديگر زخمي شدند.
 
يك منبع در فرماندهي پليس حلب گفت: تروريست ها با سلاح هاي سبك و سنگين به ساكنان محله الزهراء حمله كردند و علاوه بر كشتن و زخمي كردن شماري غير نظامي، خسارت هاي مالي به شهروندان وارد كردند.
 
همچنين بان كي مون دبير كل سازمان ملل متحد با اشاره به اقدامات تروريستي در حلب و حومه دمشق، نسبت به نقض آتش بس در سوريه ابراز نگراني كرد.
 
وي افزود: من در مورد تحولات ميداني به ويژه حملات تروريستي در حومه دمشق نگران هستم و بايد آتش بس ادامه داشته باشد؛ چرا كه در غير اين صورت توزيع كمك هاي انساني براي تيم هاي امدادرساني دشوار خواهد بود.
 
آتش بس مورد حمايت آمريكا و روسيه از اواخر ماه فوريه (اسفند 94) ميان دولت سوريه و شورشيان برقرار شد. اين آتش بس، گروه هاي تروريستي داعش و «جبهه النصره» شاخه سوري گروه القاعده را شامل نمي شود.
 
بحران سوريه در اسفند 89 آغاز شده كه منجر به آوارگي بيش از 5/11 ميليون سوري از جمعيت 5/23 ميليون نفري سوريه شده است.
 
 


منبع: ایرنا


95/2/8 - 18:09 - 2016-4-27 18:09:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن