تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813422322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایرباس هواپیمای هیبریدی تولید می کند


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: شرکت هواپیماسازی اروپایی ایرباس قرار است تا سال ۲۰۳۰ میلادی از اولین هواپیمای هیبریدی خود رونمایی کند.

به گزارش تراز ، شرکت ایرباس با کمک مهندسین آلمانی شرکت «زیمنس» در حال توسعه هواپیماهای هیبریدی است که قادر به جابجایی ۱۰۰ مسافر باشند.

قرار است در این نوع از هواپیماها، ترکیبی از برق الکتریکی و سوخت رایج هواپیما استفاده شود ضمن اینکه صدای آنها کمتر و مصرف سوخت پایین تری نسبت به نمونه های فعلی خواهند داشت.

میزان مصرف سوخت در هواپیماهای هیبریدی ۲ درصد کمتر خواهد بود ضمن اینکه هنگام برخواستن و فرود آمدن بر روی باند فرودگاه صدای آرام تری را تولید می کنند.  

این هواپمای هیبریدی برای ارتفاع گرفتن از سوخت جت بهره می برد ضمن اینکه برد پروازی آن ۶۲۰ مایل است و برای مقصد پروازی به مسافت نیویورک به میشیگان مناسب محسوب می شود.

همچنین شرکت ایرباس قصد دارد در راستای این پروژه تا سال ۲۰۵۰ میلادی میزان آلایندگی گاز CO۲ را در هواپیماهای خود نسبت به سال ۲۰۰۰ میلادی ۷۵ درصد و میزان آلایندگی صوتی را ۶۵ درصد کاهش دهد.


منبع: مهر







زمانبندی انتشار: 21 فروردين 1395 - 14:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن