تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماسال شهری رویایی در طبیعت سبز گیلان میزبان گردشگران ایرانی و خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: ماسال شهری رویایی در طبیعت سبز گیلان با داشتن مناطق بکر گردشگری میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، ماسال با موقعیت جلگه ای در فاصله ۴۷ کیلومتری شمال غرب شهر رشت و در ۲۰ کیلومتری غرب فومن و صومعه سرا واقع شده است، اقلیم مرطوب و معتدل آن به جهت واقع شدن در نزدیکی کوهستان های تالش از یک سو و دریای خزر از سوی دیگر از هر دو عامل جغرافیایی مذکور متاثر می باشد.
این شهرستان بسیار زیبا با مساحت ۶۲۲ کیلومتر مربع و ارتفاع ۸۴ متر بالاتر از سطح دریا، دومین شهرستان مرتفع گیلان پس از رودبار محسوب می شود .
ماسال منطقه ای خوش آب و هوا و سرسبز در گیلان بوده و دیدن طبیعت آن سیری ناپذیر است، این منطقه به دلیل کوهستانی بودن دارای زمستان های گرم و با درصد رطوبت بیشتر از ۷۵ درصد است .
شهر ماسال در کنار رودخانه خالکایی که از قله مرتفع شاه معلم سرچشمه می گیرد واقع است و ییلاقات ماسال یکی از مناطق زیبا و بی نظیری می باشد که گردشگران زیادی را از سراسر ایران به طرف خود می کشاند .
شهرستان ماسال از شمال به کسگر و شاندرمن از غرب و جنوب غربی به خلخال، از شرق به فومن و صومعه سرا محدود می شود، وجه تسمیه ماسال از ترکیب (مازال) یا (مزال) یا (مس ال) به معنای کوه وار و یا ...
[ مشاهده متن کامل خبر ماسال شهری رویایی در طبیعت سبز گیلان میزبان گردشگران ایرانی و خارجی در خبرگزاری شبستان ]
ماسال شهری رویایی در طبیعت سبز گیلان میزبان گردشگران ایرانی و خارجی






جمعه ، ۱۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن