تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از كسانى مباش كه بى‏عمل، به آخرت اميد دارند... از گناه باز مى‏دارند، اما خود باز ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819081476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتی آزاد ایران در سالی که گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: کشتی آزاد ایران همانند سال های گذشته روزهای تلخ و شیرین زیادی را در سال 94 پشت سر گذاشت. افتخاراتی چون قهرمانی در جام جهانی آمریکا که باعث غرور میلیون ها ایرانی در سراسر دنیا شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد 2015 بین ایران و آمریکا در لس آنجلس برگزار شد که ایران موفق شد در حالی که داوری ها به سود میزبان بود، آمریکا را در خاک کشورش به زانو درآورد و برای چهارمین بار متوالی قهرمان جام جهانی شود.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با هدایت رسول خادم این مسابقه را 5 بر 3 از آمریکا برد. حسن رحیمی، بهنام احسانپور، حسن یزدانی، میثم مصطفی جوکار و کمیل قاسمی پنج برد ایران را رقم زدند و در مقابل، مسعود اسماعیل پور، مرتضی رضایی قلعه و محمدحسین محمدیان نیز کشتی های خود را واگذار کردند.
ایران پیش از رسیدن به فینال این رقابت ها موفق شد به ترتیب مقابل بلاروس، ترکیه و جمهوری آذربایجان مقتدرانه به برتری برسد. استقبال تماشاگران ایرانی ساکن آمریکا از مسابقات دلیرمردان ایرانی به حدی بود که به گفته کشتی گیران ایرانی نه تنها آن ها در آمریکا احساس غربت نداشتند بلکه گویی در ایران به روی تشک مبارزه رفته اند.
این قهرمانی با ارزش با توجه به اینکه در خاک آمریکا به دست آمد، پیام تبریک رییس جمهور و رییس مجلس شورای اسلامی را نیز به دنبال داشت.
*آرزوی طلا بر دل ...
[ مشاهده متن کامل خبر کشتی آزاد ایران در سالی که گذشت در پایگاه خبری جهان نیوز ]

سه شنبه ، ۱۰فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن