تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819117225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهیابی 2 نفر از ورزشکاران ایت بال استان چهارمحال وبختیاری به اردوی تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: راهیابی 2 نفر از ورزشکاران ایت بال استان چهارمحال وبختیاری به اردوی تیم ملی استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس گفت :در مسابقات قهرمانی ایت بال کشور 2 نفر از ورزشکارن استان موفق به راهیابی به اردوی تیم ملی شدند.

جمشید جان نثارافزود : ورزشکارن استان محمدجواد جان نثار و شایان لله گانی در اولین دوره مسابقات ایت بال پاکت قهرمانی کشور جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.
وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها که به میزبانی استان بوشهر و با شرکت 59 ورزشکار در قالب 19 تیم از 9استان برگزار گردید، ورزشکاران استان موفق شدند با درخشش در این رقابت ها به اردوی تیم ملی راه یابند.
گفتنی است ،در این دوره از رقابت ها 12 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند که پس از برگزاری دو مرحله اردوی تدارکاتی در شهرهای شرکرد و ارومیه تعداد 6 نفر از ورزشکاران به رقابت های آسیایی زیر 18 سال به میزبانی قطر در بهمن ماه سال آینده اعزام میشوند.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




دوشنبه 17 اسفند 1394 - 10:44:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن