تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819535551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آینده سازان تهران و شهرداری بانه قهرمان لیگ برتر و دسته یک گلبال آقایان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: دور برگشت دوازدهمین دوره لیگ گلبال آقایان که در مشهد برگزار شد، با قهرمانی آینده سازان تهران در لیگ برتر و شهرداری بانه در لیگ دسته یک همراه شد. تهران هم قهرمان لیگ دسته یک بانوان شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان، این مسابقات با حضور 7 استان تهران، اصفهان، اردبیل، کردستان، همدان، خراسان رضوی والبرز و 10 تیم طی روزهای 12 و 13 اسفند برگزار شد.
در رقابت های لیگ برتر، تیم آینده سازان تهران با 27 امتیاز به مقام نخست دست یافت، بهزیستی اصفهان با 21 امتیاز دوم شد، اردبیل با 15 امتیاز و تفاضل گل بهتر سوم، شهید هرندی تهران هم با 15 امتیاز و تفاضل گل کمتر چهارم، کیهان بد تهران با 9 امتیاز پنجم و دانشگاه آزاد مشهد با 3 امتیاز ششم شدند.
در رقابت های لیگ برتر محمد سرنجی با 33 گل زده به عنوان فنی ترین بازیکن و آقای گل مسابقات معرفی شد، بهزیستی اصفهان با 96 گل زده به عنوان بهترین خط حمله و آینده سازان تهران با 46 گل خورده به عنوان بهترین خط دفاع شناخته شدند.
اما در رقابت های لیگ دسته یک تیم شهرداری بانه با 18 امتیاز و تفاضل گل بهتر اول شد، هیات تویسرکان با 8 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ابا بصیر اصفهان با 8 امتیاز و تفاضل گل کمتر سوم شد.
در رقابت های لیگ دسته یک محمدجواد شیردل با 11 گل به عنوان فنی ترین بازیکن و آقای گل مسابقات معرفی شد، ...
[ مشاهده متن کامل خبر آینده سازان تهران و شهرداری بانه قهرمان لیگ برتر و دسته یک گلبال آقایان شدند در همشهری آنلاین ]

شنبه ، ۱۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن