تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819015740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد پذیر و مردم‌دار باش، بزرگی کن!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انتقاد پذیر و مردم‌دار باش، بزرگی کن!
مهدی طارمی اگر می خواهد پیشرفت کند بهتر است به انتقادهای مطرح شده توجه کند نه حرف دوستانی که ناخواسته خیرش را در شری دیده اند که خیال می کنند خیر است!
اردلان بزرگ نیا - نامه نیوز، بازیکنان پرسپولیس دارند فردین بازی در می آورند! می خواهند بگویند مثل کوه پشت رفیق خود ایستاده اند. اصلا می خواهند بگویند رفاقت حرف اول و وسط و آخر را در پرسپولیس می زند. فقط ایراد کارشان اینست که می خواهند به همه بگویند هر کس از طارمی انتقاد می کند دشمن پرسپولیس است و می خواهند با انتقاد کردن از بهترین بازیکن پرسپولیس را تضعیف کنند!

اما واقعیت تلخ این ماجرا اینست که این سرخپوشان حامی احساس نمی کنند دارند در حق طارمی و حتی پرسپولیس دوستی خاله خرسه می کنند. طارمی بازیکن جوانی است که به خوبی در پرسپولیس اوج گرفته و البته این اوج گیری هنوز با ضعف هایی مواجه است. او می تواند روزی فرشاد پیوس ، علی دایی یا محسن خلیلی در پرسپولیس شود اما هنوز گلزنی هایش مثل گلزنی های این 3 آقای گل آخر پرسپولیس نیست. او هنوز نمی تواند مثل پیوس و دایی سرنوشت پرسپولیس را در دست بگیرد اما می تواند در آینده به این مهم دست پیدا کند. فقط باید تجربه اش را بیشتر کرده و در کنار آن به یک سری از فاکتورهای انسانی دست پیدا کند. 

البته هدف بازیکنی مثل طارمی فقط نباید تبدیل شدن به یک بازیکن خوب یا گلزن باشد. او چرا نباید به اسطوره شدن فکر کند؟! البته برای اسطوره شدن باید مسیری طولانی را طی کند اما می تواند از حالا این مسیر را پیش رویش قرار دهد. 

طارمی باید از این رفاقتهای بی سود به رفاقتهایی برسد که برایش ایجاد هدف و پیشرفت می کند. او نباید خیال کند اگر کاپیتان تیمش می گوید انتقاد از او برای تضعیف پرسپولیس است حرفش درست است. انتقاد نباشد پیشرفتی هم در کار نیست. او باید بداند هنوز از فاکتورهای لازم برای بزرگی کردن برخوردار نیست. جوانی او با بی تجربگی همراه است و اگر نبود به یکباره نمی گفت بزرگ تیم خودش است! او هنوز از یک روابط عمومی مناسب برخوردار نیست. روابط عمومی که او را به یک فوتبالیست مردمی تبدیل می کند. او باید خودش را از جنس مردم ببیند. چرا باید شاهد باشیم که او برای رهایی از تماس یک خبرنگار به دروغ متوسل شود و بگوید اشتباه گرفته است؟! همین اتفاقات کوچک نشان می دهد او هنوز برای بزرگی کردن جوان است و فاکتورهای این کار را در اختیار ندارد. پس باید از او انتقاد شود تا مسیر درست را پیدا کند. حال اگر چند بازیکن می خواهند بگویند انتقاد از طارمی به پرسپولیس لطمه می زند قطعا با این بازیکن رفاقت واقعی نمی کنند.

می دانیم نسل امروز بازیکنان اصلا مثل قدیمی ها نیستند و ماندن آنها در پرسپولیس تداوم نخواهد داشت. برای همین می گوییم طارمی برای بزرگی کردن بهتر است در همین پرسپولیس تمرین بزرگی کند و فاکتورهای این کار را بدست بیاورد. او به تداوم بازی خوب نیاز دارد. او لازم دارد که بازیکن افتاده و فروتنی باشد. او نیاز دارد با هوادار و رسانه ها برخورد مناسب داشته و از کارهای حاشیه ساز فاصله بگیرد. باید مردم دار باشد و در امور خیریه نقش پررنگ از خود بروز دهد.

خود طارمی ببیند که در دیگر بازیکنان تیم کدامیک از این فاکتورها را دارند و تاثیر آنرا ببیند و اگر واقعا وجود دارد از آن الگو برداری کند در غیر اینصورت بهتر است در تاریخ پرسپولیس به دنبال الگوی مناسب باشد.

اسطوره های پرسپولیس هر کدام فاکتورهای بزرگی را به اشکال مختلف در اختیار دارند و می تواند از آنها الگو بگیرد وگرنه با الگو گرفتن از بازیکنانی که دنبال اعتصاب کردن و حضور در فلان سفره خانه و بهمان رستوران و فلان مغازه برند هستند قطعا در این راه به هیچ جا نخواهد رسید و حتی فوتبالش را هم تحت تاثیر این اشتباهات مهلک قرار می دهد.

پیشنهاد می کنیم طارمی کمی بیشتر به مسیر پیش رویش فکر کند و در انتخاب الگو پخته تر عمل نماید. او اگر می خواهد پیشرفت کند بهتر است به انتقادهای مطرح شده توجه کند نه حرف دوستانی که ناخواسته خیرش را در شری دیده اند که خیال می کنند خیر است!
 





۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن