تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در استان لرستان: خطر نفوذ دشمن و تحریف آرمان‌های انقلاب و امام نظام اسلامی را تهدید می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده ولی فقیه در استان لرستان:
خطر نفوذ دشمن و تحریف آرمان‌های انقلاب و امام نظام اسلامی را تهدید می‌کند
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز خطر نفوذ دشمن در زمینه‌های مختلف به داخل کشور و خطر تحریف انقلاب و آرمان‌های امام راحل نظام اسلامی را تهدید می‌کند، لذا باید هوشیار و با بصیرت باشیم.

خبرگزاری فارس: خطر نفوذ دشمن و تحریف آرمان‌های انقلاب و امام نظام اسلامی را تهدید می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم صبحگاه رزمایش الی‌بیت‌المقدس در خرم‌آباد بیان کرد: بعد از 1500 سال از شروع اسلام امام بزرگوار ما نهضت خونینی را آغاز کرد که احیاگر اسلام ناب بوده است و این امت بزرگوار بسیج به عنوان یاوران خوبی در کنار امام و ولایت بوده و هستند. وی تصریح کرد: بسیجیان در دوران پیروزی انقلاب و پس از آن در طول 8 سال دفاع مقدس کنار امام بودند و پس از امام خمینی(ره) بسیجیان با مقام معظم رهبری پیمان بسته‌اند. نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز خدای متعال را شاکریم که رهبری آگاه و دشمن شناس داریم که در برابر دشمن و ناملایمات داخلی می‌ایستد. میرعمادی به رزمایش الی‌بیت‌المقدس اشاره کرد و افزود: بسیجیان نیز امروز در گردان‌های بیت‌المقدس اعلام حضور می‌کنند و پیام این رزمایش این است که پیوند بسبجیان با ولایت ناگسستنی است. امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: خطر نفوذ و تحریف همواره در طول تاریخ برای ادیان اللهی وجود داشته است و در قیام پیامبر نیز این دو خطر وجود داشت که نتیجه آن خانه‌نشینی ولایت شد. وی گردان بیت‌المقدس را گردان صالحین دانست و گفت: امروز هم دو خطر بزرگ در مقابل ما است که یکی خطر نفوذ به کشور است که دشمن در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بدنبال نفوذ است و خطر دوم تخریف انقلاب و اندیشه‌‎های امام است. میرعمادی اظهار داشت: تنها عاملی که می‌تواند این دو خطر را دفع کند، بصیرت و هوشیاری جامعه و آمادگی همه جانبه بسیجیان است. نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: بسیجی هیچ‌گونه مسایل مادی و به دنبال پست و مقام بودن در درون جانش وجود ندارد و بسیجی ما ایستادگی و فداکاری جانانه از خود نشان می‌دهد و هر کجا به دشمن دست یابد بر آن غلبه می‌کند خواه در کردستان و مرزهای داخلی باشد و خواه در عراق و سوریه در رقالب مدافع حرم باشد. وی افزود: معیار بسیجی حفظ قدرت و وحدت در جامعه و صبر و ایستادگی و استقامت در راه خدا است. میرعمادی در پایان با حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: شما بسیجیان در یوم الله 22 بهمن امسال با شکوه و با عظمت حاضر شدید و انشالله در هفتم اسفند نیز با حضور خود حماسه‌ایی دیگر می‌آفرینید.

94/11/30 - 15:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن