تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819162196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات 94 و فتنه ای که تدریجاً شکل می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: تمرکز بر تخریب چهره های شاخص اصولگرا در مجلس. مأموریت روشن طیف های افراطی داخلی و بیرونی با بهره گیری از ظرفیت شبکه های ماهواره ای و مجازی است.
به گزارش مشرق، «عباس حاجی نجاری» در روزنامه «جوان»نوشت:
تجربه فتنه بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری در سال 1388 و ناکامی عوامل داخلی و بیرونی آن ماجرای تلخ در پیشبرد اهدافشان در جریان آن حوادث و از دست دادن پایگاه اجتماعی گذشته، در آستانه انتخابات 94 آنها را به تغییر راهبرد واداشته و تلاش دارند اهداف قبلی را در فرآیندی دیگر در این انتخابات عملیاتی کنند.
در طراحی این سناریو چند هدف مهم مدنظر افراطیون جریان اصلاحات قرار گرفته است.
1 ـ بهره گیری از تجربه انتخابات 92 و فرصت انتخابات 94 برای بازگشت به قدرت (نه نظام) و بدون عذرخواهی از نظام به دلیل هزینه هایی که در آن ماجرای تلخ بر نظام اسلامی تحمیل شد.
2 ـ پرهیز از تند شدن صحنه و تبدیل آن به درگیری های خیابانی، شاهد مثال این گزاره این است که هنگامی که آقای هاشمی رفسنجانی در سخنان خود در فرودگاه از شکل گیری شرارت سخن به میان می آورد هیچ کدام از رسانه ها و شخصیت های این جریان حاضر به بازتاب دادن این بخش از سخنان نشده و حتی برخی از چهره های رسانه ای وابسته به این جریان آن را تقبیح کردند.
3 ـ تثبیت موقعیت و ارتقای سهم در مواجهه با حامیان ...
[ مشاهده متن کامل خبر انتخابات 94 و فتنه ای که تدریجاً شکل می گیرد در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

چهارشنبه ، ۲۸بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن