تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در حقيقت خداوند جهاد را واجب گردانيد و آن را بزرگداشت و مايه پيروزى و ياور خود قرارش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819103724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج هواپیمای اصفهان - مشهد از انتهای باند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: هواپیمای اصفهان مشهد به علت صدمه چرخ هواپیما از انتهای باند خارج شد.
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی دقایقی پیش به خبرنگارخبرگزاری صداوسیما گفت: پرواز شماره 4010 شرکت هواپیمایی زاگرس از مسیر پروازی اصفهان به مشهد در ساعت 19و 40 دقیقه دیشب بعد از نشستن به علت صدمه چرخ هواپیما از انتهای باند خارج شد.
قاسم زاده افزود: در این پرواز 154مسافر حضور داشتند که همه آنها از هواپیما به بیرون منتقل شدند فقط 5 مسافر به علت کوفتگی به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی گفت: وسایل داخل هواپیمای مسافران بلافاصله به آنان تحویل شد اما وسایل قسمت بار بعضی مسافران با تاخیر به آنان تحویل و بقیه به صبح امروز موکول شد.
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی افزود: هم اکنون فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد عملیاتی است و پروازها انجام می شود فقط دو پرواز ورودی دیشب به علت کاهش دید انجام نشد.
مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم، هم اکنون به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: 5 مسافر حادثه هواپیمای دیشب به علت کوفتگی به مراکز درمانی این دانشگاه منتقل شدند.
دکتر وفایی نژاد افزود: چهارنفر از این ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

جمعه ، ۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن