تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813433272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت آمریکا با الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی تکذیب شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: سازمان توسعه تجارت به انتشار مطلبی با عنوان «مخالفت آمریکا با الحاق ایران به سازمان جهانی تجارت» واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
روابط عمومی سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: مطلب مذکور که از مخالفت آمریکا با الحاق ایران بهسازمان جهانی تجارت حکایت دارد، متنی است که 6 ماه قبل تدوین شده و سمت وسوی مضامین و تیتر آن مطلب با توجه به تحولات اخیر در روابط ایران و جهان و لغو تحریم های بین المللی نادرست است.
بر اساس این گزارش، موفقیت ایران در به نتیجه رساندن مذاکرات با قدرت های جهانی، احقاق حقوق خود و رفع تحریم های ظالمانه بین المللی، بر بسیاری از جریانات و معادلات جهانی تاثیر گذاشته و آن معادلات را به نفع ایران تغییر داده است؛ این موضوع در مصادیقی مانند پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی نیز تسری یافته و کشورهای صاحب نفوذ را با ایران همراه کرده است.
این در حالی است که کشور ایالات متحده آمریکا به عنوان یکی از 164 عضو سازمان تجارت جهانی، تنها دارای یک رأی برابر با سایر اعضای این سازمان بوده و در گذشته با استفاده از فضای به وجود آمده ناشی از تحریم های ناعادلانه، با سیاست یکجانبه گرایی خود مانع ایجاد اجماع برای تشکیل گروه کاری الحاق ایران به آن سازمان بوده است.
از همین رو با توجه به شرایط جدید بین المللی پس از اجرایی ... [ مشاهده متن کامل خبر در همشهری آنلاین ]
مخالفت آمریکا با الحاق ایران به سازمان تجارت جهانی تکذیب شد






دوشنبه ، ۵بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن