تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اورژانس هوایی در خراسان جنوبی راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: اورژانس هوایی الگوی بسیاری از کشورهای پهناور برای ارائه خدمات به مصدومان و بیماران نیازمند است که ایران نیز نوزدهمین کشور پهناور و استان خراسان جنوبی نیز به عنوان یکی از استان پهناور کشور راه اندازی آن احساس می شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، اسفندماه سال گذشته با پیگیری های رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و اخذ مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان پانزدهمین اورژانس هوایی در سطح کشور راه اندازی شد.
اورژانس هوایی در راستای سیاست های کلان وزارت بهداشت به منظور ارائه خدمات سریع تر به یک سری بیماران و مصدومین خاص ایجاد شد.
در گذشته کارکنان درمان اورژانس هوایی در بیمارستان ولی عصر(عج) و کادر پرواز در فرودگاه بیرجند مستقر بودند که این عامل باعث افزایش زمان رسیدن بر بالین بیماران شده بود.
از 20 دی ماه امسال اوژانس هوایی از فرودگاه بیرجند به بیمارستان ولی عصر(عج) منتقل شد که با این اقدام زمان رسیدگی به بالین بیمار از 43 دقیقه به 6 دقیقه کاهش یافت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند با بیان اینکه رسالت اورژانس 115 کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران و مصدومین است اظهار داشت: با استقرار اورژانس هوایی در بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند برای ماموران درمان و پرواز محل مشترک در نظر گرفته شد.
کاظم قائمی افزود: با توجه به کوهستانی بودن برخی مناطق در سطح استان ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

شنبه ، ۲۶دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن