تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آداب معاشرت در فضای سایبری


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: در فضای مجازی، احترام به بزرگ تر، رعایت ادب در گفتار و عدم استفاده از الفاظ ناپسند و حفظ حریم ارتباط با نامحرم از جمله مواردی است که ممکن است بخاطر حذف ارتباط رودررو با دیگران فراموش شود.
به گزارش « نسیم آنلاین »، پلیس نوشت: با توجه به اینکه در فضای سایبر، از ارتباطات رو در رو و مستقیم خبری نیست، اما نباید فراموش کنیم که بسیاری از هنجار ها و آداب معاشرت در فضای حقیقی همچنان در فضای سایبر هم پا برجاست.
احترام به بزرگ تر، رعایت ادب در گفتار و عدم استفاده از الفاظ ناپسند و حفظ حریم ارتباط با نامحرم از جمله مواردی است که ممکن است بخاطر حذف ارتباط رودررو با دیگران فراموش شود.
فضای مجازی، مجازی نیست، بلکه همان مسیر زندگی واقعی بوده و دارای آثار حقیقی و ملموس می باشد. لذا توجه نکردن به این معیار ها در فضای سایبر باعث شکسته شدن حریم برخی از رفتارهای ناپسند در فضای مجازی گردیده و زندگی در فضای واقعی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
یادمان باشد حق را با یاد کردن و تکرار نمودنش زنده کنیم و باطل را با ترک نمودن، نابود کنیم. سعی کنیم تصاویر و داده های غیر اخلاقی را دنبال نکرده و از بحث های بیهوده در این فضا بپرهیزیم.
همچنین از جوک هایی که دین و عبادات و مقدسات و اشخاص و ملت ها و قومیت ها را مورد تمسخر قرار می دهند پرهیز نموده و مصدر نقل شایعات نباشیم و قبل از نشر و اشتراک ... [ مشاهده متن کامل خبر در نسیم آنلاین ]

پنجشنبه ، ۲۴دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن