تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819117831




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معترضان به سیاست‌های اردوغان، مقابل کاخ سفید تظاهرات برپا کردند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
معترضان به سیاست‌های اردوغان، مقابل کاخ سفید تظاهرات برپا کردند
جمع زیادی از معترضان در آمریکا در اعتراض به سیاست‌های دولت ترکیه در مقابل کاخ سفید تظاهرات برپا کردند و با به دست گرفتن پلاکاردهایی علیه دولت ترکیه شعار سردادند.

خبرگزاری فارس: معترضان به سیاست‌های اردوغان، مقابل کاخ سفید تظاهرات برپا کردند



به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جمع زیادی در آمریکا در اعتراض به سیاست‌های ترکیه علیه کردها از مقابل کاخ سفید در واشنگتن تظاهرات برپا کردند و علیه آنکارا شعار سردادند. شبکه «راشاتودی» گزارش کرد که معترضان به سیاست‌های آنکارا، شعارهایی از جمله «نسل‌کشی در کردستان را متوقف کنید» سر می دادند و همچنین نوشته‌هایی به دست داشتند که خواستار پایان دادن خشونت‌ها علیه کردها بودند.

  این معترضان در حالی تظاهرات برپا کرده‌اند که دولت «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه، مواضع کردها را هدف قرار داده است و به سرکوب آنها پرداخته است.

  براساس اعلام حزب دموکراتیک خلق‌ها طرفدار کردهای ترکیه، در خلال عملیات امنیتی اخیر ارتش ترکیه به مواضع کردها، دستکم 38 غیرنظامی جان باخته‌اند.

  بعد از آغاز عملیات ارتش ترکیه علیه مواضع شبه‌نظامیان کرد، آتش‌بس دو ساله در مناطق جنوبی ترکیه لغو شد.



در هفته‌های گذشته شهرهای کردنشین ترکیه صحنه درگیری‌های گسترده میان نیروهای امنیتی و معترضان بوده است. در حال حاضر در چندین شهر حکومت نظامی برقرار است و خودروهای زرهی ارتش در آن‌ها مستقر هستند. 

94/10/21 - 12:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن