تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819161755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قيام 15 خرداد امام، كمر استكبار جهاني را شكست


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: قيام 15 خرداد امام، كمر استكبار جهاني را شكست
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و قيام 15 خرداد سال 42 گفت: قيام 15 خرداد امام، كمر استكبار جهاني را شكست.
نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و قيام 15 خرداد سال 42 گفت: قيام 15 خرداد امام، كمر استكبار جهاني را شكست.
مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني (ره) و قيام 15 خرداد سال 42 از سوي جامعه مدرسين، شوراي عالي و مركز مديريت حوزه علميه قم و دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري با حضور آيات عظام، علماء، روحانيون، طلاب و ساير اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين ابوترابي در اين مراسم گفت: قيام 15 خرداد نقطه آغاز حركت انقلابي حضرت امام خميني (ره) بود و ايشان به عنوان يك فقيه اسلام شناس، انسان هوشمند و آگاه به زمان و مكان وظيفه خطير خويش را در برابر طاغوت زمان شناخت و در اين راه تنها ايستاد و امتي را با خويش همراه نمود.
وي افزود: اگر قيام 15 خرداد امام (ره) نبود امروز بيداري جهان اسلام كمر استكبار جهاني را نمي شكست و شاهد قيام جوانان برومند حزب اللهي در منطقه نبوديم و فرياد بلند تشيع در آسمان جهان طنين انداز نبود.
نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر مي خواهيم نام و ياد شهداي 15 خرداد را زنده نگه بداريم، بايد در تبعيت از راه امام و ارزشهاي اسلامي ثابت قدم باشيم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين ابوترابي خاطر نشان كرد: حضرت امام خميني (ره) با درك صحيح از آموزه هاي ديني و معارف قرآن و عترت، لباس جهاد بر تن كرد و در برابر كساني كه عزم نابودي دين و امت اسلام را داشتند، ايستادگي نمود و انقلاب اسلامي را به پيروزي رسانيد.
وي با اشاره به درجات ايماني و معرفتي امام خميني (ره) تصريح كرد: حيات پر افتخار و نوراني امام (ره) بيانگر مراتب عالي معرفتي و درجات بالاي ايمان ايشان است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين ابوترابي افزود: امام به عاليترين جهاد و به قله بلندي مي انديشيد كه جز حق و معرفت هيچ جلوه ديگري در قلب او نمي گنجيد.
وي افزود: امروز حوزه علميه قم به وجود مراجع مفتخر است كه همه افتخار آنان در دعوت الي الله آنهم بر اساس يك بينش عميق و الهام گرفته از حقايق ناب قرآن، عترت و عمل صالح است.
نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي در پايان تصريح كرد: استمرار حركت امام خميني (ره) و تبعيت از رهبري انقلاب، تضمين كننده تحقق آرمانهاي والاي انقلاب اسلامي در جامعه و سراسر جهان است.
 جمعه 17 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن