تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804530447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین برنامه سه ساله برای رسیدن سواد آموزی به سطح مطلوب جهانی در استان بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تدوین برنامه سه ساله برای رسیدن سواد آموزی به سطح مطلوب جهانی در استان بوشهر استان‌ها > بوشهر - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه امروز کشور های پیشرفته نتوانستند بی سوادی را ریشه کن کنند، افزود: ما در استان بوشهر با تدوین برنامه سه ساله خواستار بهبود سطح سواد در استان و رسیدن به نحوه مطلوب جهانی هستیم.

به گزارش خبرآنلاین، غلامرضا دانش فر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با گرامی داشت سی و ششمین سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی اظهار داشت: شرط آبادانی و توسعه در کشور در تمامی بخش ها سواد آموزی است چرا که انسان آموزش دیده ظرفیت های موجود را سرمایه خود می داند و نمی گذارد با توسعه تکنولوژی محیط زندگی و سرمایه های موجود به خطر بیفتد.
وی با بیان اینکه آموزش و سواد آموزی موجب کاهش فقر در جامعه می شود، افزود: به همین دلیل امام خمینی (ره) توجه ویژه ای به تشکیل نهضت سواد آموزی داشته است.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با عنوان اینکه یک معاونت و یا یک اداره کل نمی تواند به تنهایی موجب کاهش بی سوادی در جامعه شود، گفت: رسیدن به وضعیت مطلوب کمک نهاد های مختلف و بخش خصوصی را می طلبد.
وی با عنوان اینکه یکی از مهمترین فعالیت ها در این راستا همکاری های بین بخشی یا بسیج عمومی است، گفت: اکنون تمامی آموزش دهندگان ما از بخش خصوصی هستند و سالانه بالغ بر 500 نفر از سمن ها و نهاد های غیر دولتی در این بخش مشغول به کار می شوند.
وی با عنوان اینکه تعداد 881 نفر از افراد گروه سنی 10 تا 20 سال در استان از نعمت سواد برخوردار نیستند، بیان کرد: در همین راستا در سال گذشته برنامه های ویژه ای برای سواد آموزی به دو گروه اولیاء دانش آموزان و افراد بی شواد 10 تا 20 سال اجرا شده است.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از رتبه دوم استان در سال گذشته از نظر سواد آموزی خبر داد و گفت: برنامه های اجرا شده در این حوزه منجر شده که از ابتدای سال تا کنون از مقام اول جذب سواد آموز را در کشور برخوردار باشیم.
دانش فر اظهار کرد: در سال 93 در گروه سنی 10 تا 49 سال 94.54 درصد از افراد استان با سواد بودند که با برنامه های تدوین شده این میزان در سال 95 به 96 درصد ارتقاء خواهد یافت.
وی با بیان اینکه امروز کشور های پیشرفته نتوانستند بی سوادی را ریشه کن کنند، افزود: ما در استان بوشهر با تدوین برنامه سه ساله خواستار بهبود سطح سواد در استان و رسیدن به نحوه مطلوب جهانی هستیم.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: میزان بی سوادی در استان طبق آخرین آمار که در سال 90 بر اساس خود اظهاری انجام شده 35 هزار 102 نفر بوده است.
دانش فر بیان کرد: با همکاری آموزش دهندگان و مدیران مدارس در سال گذشته 30 درصد از اولیاء بی سواد جهت سواد آموزی جذب شده اند.
وی با اشاره به اینکه سواد آموزی در کشور بصورت رایگان انجام می شود، گفت: اما فرهنگ سواد آموزی به دلایل گونا گونی در کشور ما وجود ندارد و این فرهنگ باید در جامعه ترویج شود.
معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر سهمیه سواد آموزی استان را 4200 نفر عنوان کرد و گفت: این افراد در سه دوره سوادآموزی، انتقال و باز آموزی به تحصیل خواهند پرداخت.

کلید واژه ها: استان بوشهر -




دوشنبه 7 دی 1394 - 14:50:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن