تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819092113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غیبت هفت ماهه رئیس جمهور در جلسات مجمع چه توجیهی دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: درحالی که معصومه ابتکار در اوج بحران آلودگی هوا به جزیره کیش سفر می کند، رئیس جمهور هم هفت ماه است که در جلسات مجمع تشخیص غیبت می کند تا به مشغله هایش برسد.
به گزارش خبرگزاری بسیج، رییس جمهور یکی از اعضای حقوقی مجمع تشخیص است که طبق قانون بایستی در جلسات این مجمع حضورداشته باشد، اما بیش از هفت ماه است که رییس جمهور در این جلسات شرکت نمی کند.
مدتی پیش این خبر در رسانه ها مطرح شد و شنیده ها حاکی از آن بود که آقای روحانی به دلیل مخالفت هایی که با تدوین برنامه ششم توسعه دارند و معتقدند چون دولت مجری این برنامه بوده طبعاً باید با نظر وی این برنامه تدوین شود، به نشانه اعتراض در جلسات اخیر شرکت نکرده است .
بر اساس گزارشی که  منتشر شد، غیبت های مکرر رییس جمهور در مجمع تشخیص مصلحت نظام طی شش ماه گذشته (از خرداد تا آبان ماه) به روایت تصویر خبرگزاری ها به نمایش درآمده و بنا بر تصاویر موجود، آخرین جلسه ای که رییس جمهور در مجمع تشخیص شرکت کرده، در تاریخ 94/3/2 بوده است که تاکنون بیش از هفت ماه این غیبت به طول انجامیده است.
این اقدام رییس جمهور سال گذشته نیز به دلیل تصمیم گیری مجمع در «حل معضل شرایط عزل رییس کل بانک مرکزی» تکرار شد و وی به مدت حدوداً سه ماه از شرکت در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام خودداری کرد.

این رفتار ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری بسیج ]
غیبت هفت ماهه رئیس جمهور در جلسات مجمع چه توجیهی دارد؟






شنبه ، ۵دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن