تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819103414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون عمرانی استاندار لرستان تأکید کرد ضرورت نبود تابلوهای راهنما برای مکان‌های توریستی در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون عمرانی استاندار لرستان تأکید کرد
ضرورت نبود تابلوهای راهنما برای مکان‌های توریستی در لرستان
معاون عمرانی استاندار لرستان، نبود تابلوهای راهنما جهت نشان دادن محل‌های اسکان و مکان‌های توریستی در استان را یکی از ضعف‌های نوروز گذشته دانست.

خبرگزاری فارس: ضرورت نبود تابلوهای راهنما برای مکان‌های توریستی در لرستان



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد اصلانی ظهر امروز در جلسه کارگروه گردشگری لرستان در خصوص منطقه آب گرم دلفان که توسط مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان یکی از دستور کارهای این جلسه اعلام شد، اظهار کرد: قبل از اینکه سرمایه‌گذاری و یا راه شکافی در این زمینه صورت بگیرد، باید درمانی بودن آب گرم دلفان تایید شود، زیرا هر چشمه آب گرمی دارای خاصیت درمانی نیست.
معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه راه‌وشهرسازی استان برای راه شکافی این منطقه مبلغ شش میلیارد تومان را درخواست کرده است، افزود: این مبلغ نجومی است، چراکه چشمه آب گرم دلفان دارای دو دسترسی محور روستاهای بخش کاکاوند و دیگری محور هرسین ـ نورآباد است که این دو دسترسی برای این کار کافی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید به تهیه کروکی‌ زمین‌ها برای ساخت بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرستان‌های استان تصریح کرد: اگر هر کدام از این زمین‌ها برای ساخت این بازارچه‌ها مناسب نبودند، ویژگی‌های زمین‌های مناسب به شهرداری‌ها ابلاغ شود.
این مسئول ‌با یادآوری مسافرت‌های نوروزی بیان کرد: هر ساله میل به سفر در بین مردم بیشتر می‌شود، به همین دلیل مسافران بیشتری نیز به لرستان سفر می‌کنند.
اصلانی نداشتن تابلوهای راهنما جهت نشان دادن محل‌های اسکان و مکان‌های توریستی در استان را یکی از ضعف‌های نوروز گذشته دانست  و همه دستگاه‌های عضو ستاد تسهیل سفرهای نوروز را موظف به انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و درست کرد.
معاون عمرانی استاندار لرستان در پایان با اشاره به کمبود هتل در استان از مدیرکل آموزش‌و پرورش خواست تا لیست امکانات لازم جهت تجهیز مدارس برای اسکان مهمانان نوروزی را به منظور تامین اعتبار ارائه دهد.
انتهای پیام/2304/ذ20

http://fna.ir/7KI1UM





94/10/03 - 15:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن