تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819062103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اندیشه اسلام ناب محمدی باید در مساجد کشور تبیین شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان: معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور، با بیان اینکه اندیشه اسلام ناب محمدی باید در مساجد کشور تبیین شود، اظهار داشت: این امر بر عهده کانون های فرهنگی هنری مساجد است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های مساجد کشور، امروز(2 دی) در نشست با اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد دزفول، گفت: کانون های مساجد از زمان تاسیس تاکنون فعالیت های متعددی در حوزه های فرهنگی و دینی انجام داده اند که این فعالیت ها باید با کمک مدیران و اعضای کانون ها تقویت شود .
وی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان را ستود و تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان پایگاه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، به رغم کمبود منابع مالی و مسائل دیگر توانستند موفق عمل کرده اند.
جعفری، با بیان اینکه اندیشه اسلام ناب محمدی باید در مساجد کشور تبیین شود و این امر بر عهده کانون های فرهنگی مساجد است، اضافه کرد: کانون های فرهنگی به عنوان مرزبانان اعتقادات وارد عمل شده اند و با برنامه ها و فعالیت های گوناگون نقش محوری در این راستا ایفا کردند.
وی با اشاره به اینکه مردم دزفول با تقدیم 2هزار و 600 شهید، چهار هزار جانباز و 500 آزاده به خاطر اعتقادات خود در مقابل دشمن ایستادگی کردند، افزود: امروز نیز که دوران جنگ نرم و تهاجمات ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری شبستان ]
اندیشه اسلام ناب محمدی باید در مساجد کشور تبیین شود






چهارشنبه ، ۲دی۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن