تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819017881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاپ 400 مقاله محققان نجوم مراغه در مراکزعلمی جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: چاپ 400 مقاله محققان نجوم مراغه در مراکزعلمی جهانی
رییس مرکز نجوم و اختر فیزیک مراغه گفت:محقق های این مرکز تا کنون حدود 400 مقاله آی. اس.آی (ISI) و حدود 10 مقاله علمی و پژوهشی را در مراکزعلمی جهانی به چاپ رسانده اند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛ عبادی همزمان با هفته پژوهش گفت: در سال جاری دراین مرکز علمی 121 طرح برای تحقیق مطرح و مصوب شده که محقق ها پس از انجام پژوهش های خود آن را به صورت مقاله جهت چاپ در مجله های معتبر بین المللی ارایه می کنند. وی اظهارکرد: مقاله های چاپ شده بیشتر در زمینه های سیاه چاله ها، فیزیک خورشید، نسبیت عام و گرانش، پلاسمای فضایی، ماده تاریک، نجوم ذره ای کیهان شناسی، ستارگان نوترونی و تاریخ علم نجوم است. رییس مرکز تحقیقات نجوم و اختر فیزیک مراغه با اشاره به اینکه این مرکز از سال ٨٢ فعالیت علمی و پژوهشی خود را آغاز کرده است، یادآور شد: محقق های این مرکز تا کنون حدود 400 مقاله آی. اس.آی (ISI) و حدود 10 مقاله علمی و پژوهشی را در مراکزعلمی جهانی به چاپ رسانده اند. عبادی ادامه داد: کتاب های منظومه شمسی و سیاره های فراخورشیدی، درآمدی بر کیهان شناسی نوین، سیاه چاله ها، گنجینه فرمول های کلیدی ریاضی و فیزیک و آشنایی با بخش تاریک کیهان از جمله کتاب های تالیف شده پژوهشگرهای این مرکز است. مرکز نجوم و تحقیقات اختر فیزیک مراغه زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بهره گیری از اعضای هیات علمی خارجی و داخلی در زمینه های مختلف علم نجوم فعالیت دارد. این مرکز از طرح های پژوهشی و تحقیقاتی که در داخل و خارج از کشور در زمینه نجوم انجام می شود و طرح های بین المللی فضایی و زمینی حمایت می کند. تربیت نیروی انسانی در زمینه های پژوهشی و آموزشی، تلاش برای درخشش علمی با استفاده از چاپ مقاله ها برای تازه ترین موضوع های نجومی و انعقاد قرارداد برای اجرای طرح های بین المللی از برنامه های این مرکز است.
انتهای پیام/ش



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

ورود سامانه بارشی به آذربایجان‌شرقی
بهره‌مندی 1482 کودک دچار سوءتغذیه از مساعدت خیران و کمیته امداد آذربایجان‌شرقی
کشف کالای قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در جلفا





۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن