تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819103013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خدمات ويژه اينترنتي به قرآن‌آموزان موسسه مهد قرآن ارايه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: خدمات ويژه اينترنتي به قرآن‌آموزان موسسه مهد قرآن ارايه مي‌شود
گروه فعاليت‌هاي قرآني: موسسه مهد قرآن كريم هم‌زمان با آغاز شانزدهمين سالگرد تأسيس اين نهاد قرآني، خدمات ويژه‌ اينترنتي به كاربران و قرآن‌آموزان خود ارايه مي‌كند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، مؤسسه مهد قرآن خدمات ويژه‌اي جهت كاربران قرآني در پايگاه اينترنتي خود با هدف اطلاع‌رساني به جامعه قرآني به ويژه اعضاي تحت پوشش مؤسسه فراهم كرده است.

اين مؤسسه تلاش مي‌كند تا از اين راه علاوه بر ترويج هرچه بيشتر و بهتر علوم و مفاهيم قرآني، گامي موثر در گسترش و توسعه فعاليت‌هاي قرآني با فن‌آوري روز بردارد.
براي ديدن پايگاه اينترنتي موسسه مهد قرآن اينجا كليك كنيد

از امكانات ارائه شده در پايگاه اينترنتي مؤسسه مهد قرآن مي‌توان به نمايش متن كامل قرآن و نهج‌البلاغه به صورت سه زبانه(عربي، فارسي، لاتين)، معرفي پيامبر(ص) و ائمه معصومين(ع) به همراه داستان‌ها و مطالب خواندني، سرويس وبلاگ استادان، نخبگان و كاربران، بخش گپ و گفت‌وگو و تالارهاي نقد و بررسي مسائل ديني اشاره كرد.

بخش پرسش و پاسخ اعضا از استادان و هيئت علمي مؤسسه، قابليت دريافت فايل‌هاي شامل كتب الكترونيكي، صوت و تصوير، نرم‌افزارهاي قرآني و ...، بخش شكوفه‌ها شامل تصاوير، اخبار، بخشنامه‌ها و آدرس مربوط به مهد شكوفه‌ها، پانل كنترل شخصي جهت استفاده اعضاي عادي و اعضاي ويژه با سطح دسترسي متفاوت به اطلاعات و امكان ارسال و دريافت بخشنامه و نامه‌ بين دفتر مركزي، استاها، مراكز و كانون‌هاي مستقل نيز بخش ديگري از امكانات ارايه شده در اين پايگاه اينترنتي است.

همچنين وب‌سايت اختصاصي استان‌ها جهت ارسال مطالب و اخبار به صورت مستقيم بر روي سايت، بخش خبرنامه سايت جهت ارسال آخرين اخبار به صورت مستقيم بر روي سايت، نمايش اطلاعات كانون‌ها و زمان برگزاري كلاس‌ها، بخش مسابقه و ارائه جوايز ارزنده به برندگان به صورت دوره‌اي، دريافت بازي و سرگرمي، مطالب جالب و ديدني، بخش خبرنگاران افتخاري جهت ارسال مستقيم اخبار توسط اشخاص داوطلب در سايت، گالري تصاوير ويژه دفتر مركزي و دفاتر و كانون‌هاي استان‌ها و ديگر بخش‌هاي جالب و ديدني نيز امكانات پايگاه اطلاع‌رساني موسسه مهد قرآن به قرآن‌آموزان را شامل مي‌شود.

يادآوري مي‌شود، مؤسسه مهد قرآن در 14 خرداد سال 1371 هجري شمسي برابر با 1413 هجري قمري در تهران تأسيس شد و در ساير استا‌ن‌ها و شهرستان‌هاي كشور توسعه يافت و از مهمترين اهداف تأسيس مؤسسه توسعه آموزش جامع قرآن‌ در ابعاد تلاوت و فهم براي همه مسلمانان است.

در حال حاضر 100 هزار حافظ از يك جزء تا حفظ كل قرآن عضو مؤسسه مهد قرآن هستند و تربيت يك هزار حافظ كل بخشي از خدمات خادمان اين مؤسسه به قرآن‌آموزان طي پانزده سال گذشته بوده است.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن