تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819140276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار سلیمانی زخمی، خلبان روس را نجات داد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
سردار سلیمانی سردار سلیمانی زخمی، خلبان روس را نجات داد

پایگاه صهیونیستی؛
سردار سلیمانی زخمی، خلبان روس را نجات داد
«اگر بنده خدا سرما هم بخورد و برای معالجه به بیمارستان مراجعه کند از تیر و ترکش خوردن تا سرطان و سکته قلبی و… را به وی می‌بندند ...»



به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پایگاه صهیونیستی "تایمز اسرائیل" (Times of Israel) در گزارشی به انعکاس اخبار حضور سردار سلیمانی در مدیریت عملیات نجات خلبان روسی پرداخته است.  
روز گذشته در پی انتشار گزارشی توسط خبرگزاری فرانسه که مدعی جراحت سطحی سردار سلیمانی در سوریه بود، بسیاری از رسانه ها و پایگاه های معاند به انعکاس آن پرداختند. این گزارش با استناد به یک مقام امنیتی سوریه و همچنین گروه دیده بان حقوق بشر سوریه عنوان کرده بود که سردار سلیمانی سه روز پیش در منطقه العیس در جنوب استان حلب جراحاتی سطحی دیده است.  
پس از آن خبرگزاری روسی اسپوتنیک نیوز از سلامتی کامل سردار سلیمانی و حضور وی در عملیات آزادسازی خلبان روسی نوشت که در حمله جنگنده های F-16 ترکیه به سوخو 24 روسی، توسط شورشیان سوریه دستگیر شده بود.  
اما "تایمز اسرائیل" با ترکیب کردن اخبار حاکی از زخمی شدن سردار سلیمانی و خبر حضور وی در این عملیات، در تیتر خبر خود نوشته است: «ایران: ژنرال زخمی بر عملیات جسورانه نجات خلبان روسی، نظارت داشته است.»  
در این گزارش آمده است: «خبرگزاری فارس ایران اعلام کرد ژنرال قاسم سلیمانی که این هفته در سوریه مجروح شده است، پشت عملیات آزادسازی خلبان روسی است.»     این در حالی است که گزارش خبرگزاری فارس به سلامتی سردار سلیمانی اشاره داشته و شایعات زخمی شدن وی را رد می کند. فارس در این رابطه نوشت: «خبرگزاری روسی "اسپوتنیک" در گزارشی عنوان کرد طی هفته گذشته اخباری مبنی بر زخمی شدن و حتی شهادت سردار قاسم سلیمانی منتشر شده بود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم این اخبار را تکذیب کرد ولی رسانه های غربی و عربی تلاش کردند به این شایعات دامن بزنند.     "عماد آبشناس" نویسنده این گزارش که در بخش فارسی اسپوتنیک منتشر شد، نوشت: من روز گذشته در جلسه‌ای این مورد را از یکی از افراد بسیار نزدیک به ژنرال سلیمانی جویا شدم و وی نیز این اخبار را از ریشه تکذیب کرد و اظهار داشت سردار سلیمانی نه فقط کاملا سالم است بلکه در خطوط مقدم جبهه نبرد با تروریست هایی که تلاش دارند به مرز و بوم ایران نزدیک شوند و آسایش شهروندان ایرانی را بر هم زنند، مستقر است.     به دلایل امنیتی معمولا دشمنان آقای سلیمانی دائما سعی می کنند چنین اخباری را منتشر کنند و در انتظار واکنش هستند تا هم مطمئن شوند وضعیت سلامتی وی چگونه است و هم اینکه اگر بتوانند وی را ردیابی کنند تا مورد حمله قرار دهند. به هر حال ژنرال سلیمانی جزء افرادی است که هم تروریست های سوریه و عراق و دیگر کشورها به دنبالش هستند و هم اسرائیل.     آبشناس نوشت: بماند که اگر بنده خدا سرما هم بخورد و برای معالجه به بیمارستان مراجعه کند از تیر و ترکش خوردن تا سرطان و سکته قلبی و… را به وی می‌بندند.»      

  506  



۰۶/۰۹/۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن