تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819100151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش‌فروش بليت و سرويس‌هاي دربستي زائران کربلا در ايام اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۹:۳۲ق.ظ)
8 آذر آغاز مي شود؛ پيش‌فروش بليت و سرويس‌هاي دربستي زائران کربلا در ايام اربعين موج - نماينده سازمان راهداري در ستاد اربعين مرز مهران گفت: در راستاي ارائه خدمات مطلوب به زائران کربلا در ايام اربعين از 8 آذر پيش‌فروش بليت و سرويس‌هاي دربستي به مناطق مختلف کشور به جز استان‌هاي ايلام و خوزستان ممنوع است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي استان همدان، قاسمعلي صادقي با ارائه توضيحاتي در خصوص هماهنگي‌هاي لازم در زمينه اعزام و بازگشت زائرين کربلاي معلا گفت: استقبال مردم براي زيارت عتبات عاليات؛ به ويژه کربلاي معلا در ايام اربعين هر سال رو به افزايش است و به همين دليل از سال گذشته ستاد عالي ساماندهي اربعين حسيني تشکيل و در قالب کميته‌هاي کاملا نظام يافته وارد عرصه فعاليت شدند تا با تمام توان کار ساماندهي آيين اربعين حسيني و خدمت‌رساني به زائران اربعين را بر عهده دارند.
صادقي افزود: طرح سفر به عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني در واقع يک طرح ملي و چون اعزام در مدت زمان بيشتر، ولي؛ بازگشت زائرين در يک محدوده زماني فشرده صورت مي‌گيرد از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.
نماينده سازمان راهداري در ستاد اربعين مرز مهران تأکيد کرد: کليه ناوگان حمل‌ونقل مسافر در کشور بايد طبق ضوابط يعني دارا بودن کارت هوشمند راننده و ناوگان برگه معاينه فني هم‌چنين صورت وضعيت در زمينه بازگشت زائرين فعاليت کنند.
وي افزود: با توجه به کثرت مسافرين و لزوم خدمات‌رساني به خيل عظيم زائران در زمان مشخص؛ حتي با به‌کارگيري تمام ظرفيت حمل‌ونقلي باز هم با محدوديت‌هايي مواجه خواهيم بود و انتظار مي‌رود فعالان اين امر با دقت در اهداف سازمان بازگشت زائرين را در سفر ايمن، با صرفه اقتصادي و روان به مقاصد مورد نظرشان انجام دهند.
وي تأکيد کرد؛ با توجه به اجرايي شدن قانون پيمايش و تخصيص سوخت براساس عملکرد تلاش شده است با همکاري شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي شارژ سوخت ناوگان مورد نظر در ايام حمل‌ونقل زائرين افزايش داشته باشد.
وي يادآور شد: تانکرهاي ويژه براي سوخت‌گيري در مسير حرکت ناوگان در شهرهاي مرزي تدارک ديده شده است، ولي؛ درخواست ما اين است که رانندگان عزيز در آخرين لحظات خروج از شهرها سوخت‌گيري کافي را داشته باشند تا با آرامش بيشتري کار نقل‌وانتقال را انجام دهند.
معاون سازمان راهداري با بيان اين که زائران اربعين از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه عازم عراق مي‌شوند، گفت: سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي با احداث ساختمان‌هايي به عنوان مسجد و هم‌چنين سرويس‌هاي بهداشتي زمينه خدمات‌رساني به زائرين را افزايش داده است.
صادقي به لزوم استفاده از ناوگان ميني‌بوسي اشاره کرد و گفت تجربه نشان داده است که ناوگان ميني‌بوسي نيز با رعايت اصول و ضوابط کاري مي‌تواند نقش مؤثري در انتقال زائرين از مرز به شهرهاي نزديک داشته باشد و امسال از ناوگان ميني‌بوسي نيز در امر انتقال استفاده خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن