تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813047323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعتگران حوزه داروي منطقه را در دست گيرند/ معافيت هاي مالي براي 1500 شرکت دانش بنيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۴۳ب.ظ)
در حاشيه همايش و نمايشگاه فناوري سلامت عنوان شد: صنعتگران حوزه داروي منطقه را در دست گيرند/ معافيت هاي مالي براي 1500 شرکت دانش بنيان موج - وزير بهداشت گفت: محققان و صنعتگران بايد با فرصت برداشتن تحريم‌ها تلاش و همت خود را افزايش دهند تا نقش جدي در بازار منطقه در دست گيرند.
به گزارش خبرنگار موج، دکتر قاضي زاده هاشمي وزير بهداشت در حاشيه همايش و نمايشگاه فناوري سلامت، معاون علمي و فناوري رياست جمهوري با اشاره به اين که ايران براي توسعه و رشد شرکت‌هاي دانش‌بنيان قانون تهيه ديده است از معافيت مالي براي 1500 شرکت دانش‌بنيان در سال جاري خبر داد.
ستاري در ادامه با اعلام اين خبر معافيت هاي گمرکي و همچنين معافيت سربازي براي شرکت هاي شاخص دانش بنيان را از کمک هاي دولت به اين شرکت ها عنوان کرد.
معاون علمي و فناوري رييس جمهور با اشاره به اينکه ليزينگ شرکت‌هاي دانش‌بنيان توسعه پيدا کرده است، عنوان کرد:‌ ارائه تسهيلات اين شرکت‌ها سبب افزايش توليد‌هاي آنها مي‌شود، البته بايد توجه کرد در اين زمينه مشکل فرهنگي جدي وجود دارد و اقدامات پژوهشي انجام آن لازم است.
ستاري از تغيير نگرش جدي در حوزه پژوهش دانشگاههاي علوم پزشکي قدرداني کرد و در رابطه با موضوع اساتيد سرآمد تصريح کرد: عدم حمايت از اساتيد سرآمد يکي از خلاء‌هاي بزرگ در کشور است و ما حمايت از اين اساتيد را از 6 ماه پيش آغاز کرده و تا سال آينده نيز توسعه مي‌دهيم؛ همچنين اکنون اين مسئله و حمايت از اساتيد سرآمد و فعاليت 100 استاد برتر آغاز شده و اين افراد تحت حمايت‌هاي خاص دولت و بنياد علمي نخبگان قرار مي‌گيرند.
وزير بهداشت نيز در حاشيه اين همايش با مثبت دانستن ارزيابي‌هايش در خصوص حوزه گفت: با فرصت برداشتن تحريم‌ها محققين بايد تلاش کنند و صنعتگران نيز همت داشته باشند که نقش جدي در بازار منطقه در دست گيرند.
وي افزود: در زمينه تجهيزات پزشکي در ابتداي راه هستيم که با فرصت‌هاي زيادي که وجود دارد توسط جوانان و با حمايت دولت يازدهم برنامه‌هاي مناسبي را مي‌توان انجام داد، لذا بايد تلاش‌ها را مضاعف کنيم تا ملتي برنده باشيم. کشوري که از لحاظ فناوري قوي باشد موفق است و اين استعداد ذاتي در ايرانيان نيز وجود دارد.
وزير بهداشت با تاکيد بر اينکه از لحاظ نيروهاي تخصصي مشکلي نداريم ولي اين نيروها براي رشد گاهي مشکل داشته و در جاهاي ديگر مي‌درخشند بنابر اين به اين مسئله بايد توجه داشت.
هاشمي در رابطه با برنامه‌هاي وزارت بهداشت براي خروج از رکود اقتصادي گفت: اين مساله کار حوزه اقتصادي دولت بوده و ما در صورتي که برنامه‌هايمان را به درستي انجام دهيم به مردم خدمت کرده‌ايم؛ وقتي در حوزه سلامت تلاش بي‌وقفه داشته باشيم موفق مي‌شويم.
وي با بيان اينکه انتظار داريم که از طريق تعريف مشوق‌ها همچون معافيت مالياتي و ارائه وام‌هاي بانکي برنامه‌ها انجام شود و موفقيت‌ها افزايش يابد گفت:
براي خروج از رکود از جمله برنامه‌هاي ما بسترسازي است و ما در اين زمينه مي‌توانيم تعريف شغل‌هاي جديد داشته باشيم ولي اقدامات و برنامه‌هاي اصلي در اين زمينه توسط گروه اقتصادي دولت و مصوبات مجلس انجام مي‌گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن