تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813348889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درآمد میلیاردی آژانس های هواپیمایی درایام اربعین


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
درآمد میلیاردی آژانس های هواپیمایی درایام اربعین
درآمد میلیاردی آژانس های هواپیمایی درایام اربعین بسیاری از آژانس ها به طور مستقیم و یا غیر مستقیم تعداد زیادی بلیط را خریداری و از قبل رزرو می کنند و در روزهای پایانی و یا ساعت های پایانی قبل از زیارت أربعین، به بالاترین قیمت می فروشند و میلیاردها تومان را به جیب می زنند.


به گزارش فرهنگ نیوز، هر ساله میلیون نفر از عاشقان و دلباختگان سید و سالار شهیدان، حضرت أبا عبدالله الحسین علیه السلام برای به جا آوردن زیارت أربعین که زیارت مخصوصه امام حسین علیه السلام به شمار می رود، در أیام أربعین راهی کربلای معلی و نجف أشرف می شوند.
 
بر اساس آمار موجود، بیش از 80 درصد زائران از طریق زمینی به عراق سفر می کنند اما بخش دیگر زائران، از طریق هوایی سفر خود را انجام می دهند.
 
در این میان اگر بررسی سطحی و اجمالی در مورد قیمت بلیط از شهرهای مختلف ایران و بخصوص تهران به فرودگاه نجف انجام گیرد، تفاوت فاحش قیمت در این زمینه را شاهد خواهیم بود.
 
چند نکته در قیمت دادن این آژانس ها وجود دارد: اولا آنها بر اساس روز و حتی بر اساس ساعت، قیمت ها را بالا و پایین می برند و تقریبا به صورت دلبخواهی عمل می کنند لذا اگر زائری بخواهد بلیط تهیه کند به بیش از یک آژانس تماس بگیرد و در مورد یک روز و یک ساعت معینی قیمت بلیط را بپرسد، با قیمت های متفاوتی مواجه خواهد شد.
 
نکته دوم این است که بسیاری از آژانس ها به طور مستقیم و یا غیر مستقیم تعداد زیادی بلیط را خریداری و از قبل رزرو می کنند و در روزهای پایانی و یا ساعت های پایانی قبل از زیارت أربعین، به بالاترین قیمت می فروشند و میلیاردها تومان را به جیب می زنند.
 
جا دارد مسئولان مربوطه در جمهوری اسلامی ایران تدابیر لازم در این باره را اتخاذ کنند و حتی اگر هم ادعا می کنند نظارت بر این کار سخت است، بهتر است حداقل شماره تلفنی را معرفی کنند تا زائران خودشان از طریق کانال های تعیین شده، گزارش تخلف آژانس ها را به گوش مسئولان مربوطه برسانند.
 


منبع: شیعه آنلاین


94/8/16 - 15:13 - 2015-11-7 15:13:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن