تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819068296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موبايل ايرانيمزايده دوهزار شماره رند همراه اول


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: موبايل ايرانيمزايده دوهزار شماره رند همراه اول
رييس كميسيون معاملات شركت ارتباطات سيار از برگزاري نهمين دوره مزايده شماره رند و مرتب سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول در روزهاي نخست تيرماه خبر مي‌دهد.
ابوالفضل عليشاهي مي‌گويد: در اين دوره، دو هزار شماره رند دائمي همراه اول در روز سوم تيرماه به مزايده گذاشته مي‌شود.
وي با بيان اين كه اين دو هزار شماره شامل تمامي پيش شماره‌هاي همراه اول است، ادامه داد: قيمت پايه هر شماره متفاوت است و هر شماره با يك قيمت پايه متفاوت در مزايده عرضه مي‌شود. پيش از اين رييس كميسيون معاملات شركت ارتباطات سيار، گفته بود كه از ميان 16هزار شماره رند و مرتب سيم كارت دائمي اپراتور اول كه تاكنون به مزايده گذاشته شده، حدود 5هزار شماره به فروش رفته است.
در هر دوره از مزايده شماره‌هاي رند تلفن‌همراه، تنها حدود 30‌درصد از شماره‌ها متقاضي داشته و بقيه شماره‌هايي هستند كه يا پيشنهادي نداشته‌اند يا قيمت زير پايه براي آن پيشنهاد شده است.
خدمات سيم‌كارت اعتباري در دفاتر بخش‌خصوصي
به‌رغم اينكه اين روزها به نظر مي‌رسد دعواي لفظي ما بين دفاتر بخش‌خصوصي و شركت ارتباطات سيار همچنان ادامه دارد اما مدير كل امور مشتركان شركت ارتباطات سيار به تازگي در گفت‌وگو با موبنا اعلام كرده كه از چند روز آينده خدمات سيم‌كارت‌هاي اعتباري با تعرفه جديد توسط دفاتر بخش‌خصوصي انجام مي‌شود.علي حميدي با بيان اين كه تعرفه حق‌الزحمه دفاتر بخش خصوصي براي سيم‌كارت‌هاي اعتباري مصوب شده است، مي‌گويد: در حال ابلاغ اين تعرفه‌ها هستيم تا ارائه‌ خدمات سيم‌كارت‌هاي اعتباري را از طريق اين دفاتر انجام دهيم. حميدي تاكيد مي‌كند: در پي ابلاغ اين مصوبه تمام خدمات مربوط به سيم‌كارت‌هاي اعتباري به اين دفاتر محول مي‌شود.
وي با بيان اينكه خدمات سيم‌كارت‌هاي اعتباري شامل تغيير نام، تعويض سيم‌كارت و ساير موارد مرتبط است خاطر نشان كرد: همچنين نظارت، پشتيباني و سياست‌گذاري در خصوص خدمات سيم‌كارت‌هاي اعتباري در اين دفاتر، همانند سيم‌كارت‌هاي دائمي اعمال خواهد شد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 338]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن