تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانك صادرات ايران نقش بسزايي در شكوفايي اقتصاد كشور دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۱۴ق.ظ)
بانك صادرات ايران نقش بسزايي در شكوفايي اقتصاد كشور دارد موج - مدير عامل بانك صادرات ايران در سفر يكروزه اي كه به مشهد مقدس داشت ضمن ديدار با مهندس عزيزيان قائم مقام توليت آستان قدس رضوي بر گسترش تعاملات و تعميق روابط في مابين تاكيد كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسماعيل للـه گاني در اين ديدار طي سخناني گفت: بانك صادرات ايران به عنوان بزرگترين بانك خصوصي كشور نقش بسزايي در شكوفايي اقتصاد كشور دارد و مي تواند در استان خراسان رضوي به دليل وجود مضجع شريف حضرت علي بن موسي الرضا (ع) كمك هاي خوبي در اين راستا داشته باشد و مسلماً با همکاري بانك صادرات ايران و آستان قدس رضوي، ظرفيت هاي توليدي در استان افزايش چشم گيري خواهد داشت. همچنين باتوجه به ظرفيت هاي بسيار خوب بانك صادرات ايران در داخل و خارج از كشور و سابقه طولاني و درخشان آن مي توانيم همكاري خوبي با مجموعه پيمانكاران آستان قدس رضوي داشته باشيم.
وي افزود: اين بانك با استفاده از ابزارهاي مالي، اوراق مشاركت، صكوك و ساير ابزارهاي مالي مي تواند كمك شاياني به پيشرفت پروژه هاي آستان قدس نمايد. به علاوه، در خصوص تخصيص تسهيلات ارزي باتوجه به حضور شعب بانك صادرات در كشورهاي حاشيه خليج فارس، مي توانيم با بهتر شدن فضاي اقتصادي كشور، از اين امكانات به نحو مطلوبي براي گسترش همکاري ها با آستان قدس استفاده نماييم. اين امکان نيز وجود دارد که با تشكيل كارگروه هاي مشترك با مجموعه آستان قدس رضوي در حوزه هاي مختلف، پروژه هاي جديدي را تعريف كنيم. از سوي ديگر، مي توانيم درجهت توسعه و پيشرفت پروژه هاي قبلي و كارخانجات و مؤسسات توليدي گام هاي خوبي برداريم. ما علاوه بر خدمات در حوزه بانكداري، اين امكان را داريم كه در حوزه هاي بيمه و كارگزاري بورس نيز با آستان قدس همكاري داشته باشيم.
للـه گاني سپس با تأكيد بر ايجاد مركز مشاوره سرمايه گذاري و مالي در بانک صادرات ايران براي مشتريان ويژه به منظور تحليل وضعيت اقتصادي پروژه هايشان، درخصوص چگونگي افزايش همكاري ها خاطرنشان کرد: باتوجه به اينكه قريب به اتفاق اموال آستان قدس مربوط به مردم است، همكاري متقابل بانك صادرات ايران با آستان قدس رضوي در پروژه ها و طرح هايي خواهد بود كه ارزش افزوده خوبي دارند. ما همچنين مي توانيم در مناطق ويژه اقتصادي مانند سرخس و يا در طرح هاي بزرگي مانند نفت و گاز با آستان قدس مشاركت نماييم.
در ادامه اين جلسه، آقاي عزيزيان، قائم مقام توليت آستان قدس رضوي، با ابراز خرسندي از همكاري و تعامل بانك صادرات ايران با مجموعه آستان قدس رضوي گفت: سطح همكاري و تعامل بانك با مجموعه آستان قدس بسيار مطلوب و رضايت بخش است.
وي افزود: آستان قدس علاوه بر فعاليت در حوزه هاي فرهنگي، در حوزه هاي اقتصادي نيز داراي قابليت و ظرفيت هاي فراوان است و اين مجموعه در بخش هاي ساختماني، مشاورهاي و همچنين حدود ٢٠ واحد فرهنگي از جمله دانشگاه، روزنامه و بيمارستان فوق تخصصي رضوي فعاليت دارد.
وي سپس با بيان فرصت هاي پيش روي بين بانك و آن مجموعه، بر همكاري همه جانبه با بانك صادرات ايران تاكيد كرد.
گفتني است در اين جلسه عرفاني عضو هيأت مديره و خداياري سرپرست معاونت سرمايه گذاري و امور شركت ها حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن