تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویری از زندگی جانباز رضوانشهری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تصویری از زندگی جانباز رضوانشهری فیلم مستندی از زندگی «بهزاد نوری» جانباز سرافراز رضوانشهر به کارگردانی امیر شکرگزار مستندساز برجسته استان و کشور ساخته خواهد شد.
۱۳۹۴ شنبه ۹ آبان ساعت 14:11

خبرگزاری پانا+جانباز

 علیرضا ملکی نژادرییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر در گفت وگو با خبرنگار پانا،گفت: مهمترین ویژگی های جانبازان و ایثارگران ایمان به خدا، دلدادگی و عشق نسبت به اهل بیت و ائمه معصومین (ع) و تبعیت از ولایت فقیه است.
وی با بیان اینکه جانبازان نماد شجاعت و فداکاری در جامعه اسلامی هستند، گفت: یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه و نگین انگشتر ولایت هستند.
ملکی نژاد اظهار کرد: خانواده جانبازان به خصوص همسران و فرزندان این عزیزان نمونه اسوه زینب وار هستند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر خاطرنشان کرد: جانبازان برای سربلندی پرچم ایران اسلامی تلاش کردند و تاکنون امنیت کشور مرهون این عزیزان است.
وی جانبازان را یادگاران دوران دفاع مقدس و گنجینه تمام ناشدنی فرهنگ ایثار و جانفشانی دانست و افزود: جانبازان یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و فرصت خوبی است تا با یادآوری آن دوران پرافتخار، مروری بر رشادت های فرزندان این آب و خاک داشته باشیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن