تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813388437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورینیو: لادسیمای رئال مرا به وجد آورد ::


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مورینیو: لادسیمای رئال مرا به وجد آورد
مورینیو در سه فصل حضورش در رئال مادرید هرگز موفق نشد این تیم را در چمپیونزلیگ قهرمان کند و در سه نیمه نهایی متوالی، مغلوب حریفانش شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا، بایرن مونیخ و دورتموند، تیم هایی بودند که اجازه ندادند آقای خاص با رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان راه یابد.

مورینیو در گفتگو با وبسایت یوفا و در همین رابطه گفت:" وقتی به رئال مادرید آمدم، این تیم مدت ها بود که نمی توانست از یک هشتم لیگ قهرمانان فراتر برود. در اولین فصل حضورم، در یک هشتم به لیون برخورد کردیم و همه در این باشگاه وحشت زده بودند که مبادا بار دیگر طلسم حذف در این مرحله شکسته نشود. خوشبختانه لیون را پشت سر گذاشتیم و تا نیمه نهایی هم بالا آمدیم.

متاسفانه در سه نیمه نهایی متوالی، به دلایل مختلف حذف شدیم؛ بخصوص باخت به بایرن در سال 2012 یک ناامیدی بزرگ بود و هنوز با یاداوری آن احساس تاسف می کنم. وقتی رئال در سال 2014 بدون من فاتح لیگ قهرمانان شد و لادسیما را کسب کرد، بسیار خوشحال شدم و با اینکه از این تیم دور بودم، از قهرمانی شاگردان سابقم به وجد آمدم."

چلسی ژوزه مورینیو (سرمربی) رئال مادرید

ارسال به تلگرام


19:45  1394/07/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن